سه طرح هادی روستایی در مراغه به بهره برداری رسید

سه طرح هادی روستایی همزمان با هفته دولت در روستاهای بخش سراجوی مراغه به بهره برداری رسید.

سه طرح هادی روستایی در مراغه به بهره برداری رسید

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مراغه در مراسم بهره برداری از این طرح ها گفت: این طرح ها در روستاهای چیبینلو، بلوک ‌آباد و پالچقلو با 18 میلیارد و 750 میلیون ریال اجرا شده است.
محمد مقتومی افزود: در روستای چیبینلو، طرح هادی با شش میلیارد و 320 میلیون ریال در قالب جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت ریزی به متراژ هفت هزار و 300 مترمربع اجرا شده است.
وی ادامه داد: 700 میلیون ریال از هزینه های اجرای این طرح توسط دهیاری، دو میلیارد و 620 میلیون ریال آن توسط بنیاد مسکن و سه میلیارد ریال آن به صورت مشارکت مردمی تامین شده است.
وی اضافه کرد: طرح هادی روستای بلوک آباد نیز با هفت هزار و 300 متر مربع جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت ریزی با پنج میلیارد و 360 میلیون ریال به اجرا درآمده است.
وی گفت:برای این طرح 2.5 میلیارد ریال توسط دهیاری، یک میلیارد و 460 میلیون ریال توسط بنیاد مسکن و 1.4 میلیارد ریال نیز در قالب مشارکت مردمی هزینه شده است.
وی با اشاره به اجرای طرح هادی روستایی پالچقلو افزود: این طرح در قالب چهار هزار و 500 متر مربع حدول گذاری، زیرسازی و آسفالت ریزی و با هفت میلیارد و 70 میلیون ریال اجرا شده است.
وی ادامه داد: یک میلیارد و 550 میلیون ریال از طریق دهیاری، چهار میلیارد و 520 میلیون ریال توسط بنیاد مسکن و یک میلیارد ریال نیز به عنوان مشارکت مردمی تامین شده است.
وی اضافه کرد: همچنین در این سه روستا که دارای 430 خانوار و یک هزار و 518 نفر جمعیت است، برای 239 خانوار پرونده وام روستایی از سوی این بنیاد تشکیل، برای 191 واحد مسکن نوسازی شده روستایی پایان کار و برای 418 واحد مسکن نیز سند روستایی صادر شده است.
مراغه از دو بخش مرکزی و سراجو تشکیل شده و دارای 173 روستا شامل 74 روستا در بخش مرکزی و 99 روستا در بخش سراجو است.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

منبع: ایرنا

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها