با دیدن این فیلم آیا باز هم پاستیل خواهید خورد؟

مراحل تولید پاستیل از آخر به اول را در این فیلم ببینید.

با دیدن این فیلم آیا باز هم پاستیل خواهید خورد؟

خوردن پاستیل در تمام دنیا کوچک و بزرگ نمی شناسد. طعم ها و شکل های مختلف پاستیل باعث می شود که این تنقلات خوشمزه از نظر خواص و مزایا بیشتر بررسی شده و بیان شود.
آنچه اکنون محل منازعه برای فایده دار بودن یا مضر بودن این مواد خوراکی است و به عنوان متهم در جایگاه همیشگی قضاوت های افراد می نشیند، ژلاتینی است که در تولید این خوردنی ها به کار می رود.

ژلاتین ماده ای است که از کلاژن یا پوست و استخوان حیوانات به دست می آید؛ نه بو دارد، نه مزه. نه قندی در آن است و نه چربی. مقداری زیاد از آن را پروتئین تشکیل می دهد و مقدار کمی هم نمک و آب در آن یافت می شود.

در صنایع و کارخانجات تولید محصولات غذایی مرتبط با ژلاتین، کلاژن حیوانات را هیدرولیز می کنند و از آن دو نوع ژلاتین به دست می آورند که بر حسب غلظت متفاوت است. همچنین یک نوع از آن به شیوه اسیدی به دست می آید و نوع دیگر به شیوه قلیایی. در اغلب موارد هم این گاوها، خوک ها و گاهی ماهی ها هستند که از آنها برای تهیه ژلاتین استفاده می شود.

35

حجم ویدیو: 4.28M | مدت زمان ویدیو: 00:01:38 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • امین اله حدادی
    0

    با سلام اطلاعاتی در مورد ژلاتین مایع میخوام و از کجا میتونم آن را تهیه کنم و بصورت دستی در منزل هم میشود آن را تولید کرد ۰۹۱۳۳۱۹۸۶۶۹

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها