بازی های موبایلی برتر سال 2021

بعد از این که گوشی های هوشمند جای گوشی های ساده را گرفت، خیلی زود بازی های این گوشی ها با نسخه اندرویدی نیز وارد بازار شد.

بازی های موبایلی برتر سال 2021

امروزه اکثریت مردم از این نوع گوشی ها به دست دارند و در مسیر کار و یا برگشت وقت خود را با بازی های مختلف اندرویدی می گذرانند. این بازی ها سال به سال پیشرفته تر و جذاب تر و هیجان انگیزتر می شود. بازی های که در سال 2021 ساخته شده اند جذابیت زیادی دارند که در میان این بازی های نیز برخی نسبت به دیگر بازی های برتری و طرفداران زیادی دارند. ما در این مقاله به برترین بازی های موبایلی سال 2021 می پردازیم.

 

بازی موبایلی کراش

بازی انفجار یا کراش هر چند با دیگر بازی های موبایلی تفاوت زیادی دارد؛ ولی جذابیت و هیجان آن به حدی است که کاربران زیادی را در سایت هایی که انفجار را ارائه می کنند جذب کرده است. این بازی در مدت زمانی کوتاه توانست افراد زیادی را به خود جذب کرده و از محبوبیت زیادی برخوردار شود. بازی موبایلی انفجار به صورت نمودار است و بخاطر همین بسیاری از کاربران این بازی آن را به اسم بازی نمودار نیز می شناسند. برای کسب امتیاز از این بازی شما باید امتیاز خود را افزایش دهید در غیر این صورت نمی توانید در این بازی برنده شوید. مهارت و دانستن ترفندهای بازی انفجار کمک زیادی به شما در کسب امتیازهای بیشتر می کند. بنابراین بازی انفجار را می توانیم از برترین بازی های سال 2021 بنامیم.

 

بازی موبایلی فری فایر

یکی از بازی های بسیار جذاب و هیجان انگیز موبایلی بازی فری فایر می باشد. این بازی توسط کمپانی garena برای بازی های موبایلی منتشر شد و خیلی زود طرفداران زیادی پیدا کرد. بازی فری فایر در سال 2021 توانست در حدود 100 میلیون از جمعیت جهان را به خود جذب کند. جذابیت و هیجان این بازی تا حدی زیاد می باشد که هر روز به کاربران آن افزوده شده و هر کسی موبایلی در دست دارد حداقل یک بار این بازی را در گوشی هوشمند خود نصب کرده است. شما می توانید بازی فری فایر را از برنامه بازار گوشی های خود دانلود نمایید و یا از طریق گوگل آن را دانلود کرده  در گوشی های خود نصب نمایید.

 

 بازی موبایلی pet rescue

بازی موبایلی pet rescue یکی دیگر از بازی های بسیار جذاب و هیجان انگیز اندرویدی است که در سال 2021 طرفداران زیادی داشته است. این بازی را یکی از شرکت های معروف بازی های اندرویدی به نام کمپانی کینگ منتشر کرد. بازی pet rescue شباهت زیادی با بازی کراش دارد. هر چند بازی pet rescue در جهان محبوبیت زیادی دارد؛ ولی ایرانیان کمی هستند که این بازی را بشناسند. بنابراین ما به شما توصیه می کنیم حداقل یک بار این بازی را در گوشی های هوشمند خود نصب کنید و از بازی آن لذت ببرید. کسانی که به دنبال حل معماهای بسیار پیچیده هستند، بازی pet rescue بازی مناسبی برای آنان خواهد بود. این بازی را نیز می توانید از برنامه بازار و گوگل دانلود نمایید.

 

بازی موبایلی روبلاکس

بازی روبلاکس از سری بازی های بسیار عالی اندرویدی است که کاربران ایرانی آشنایی خیلی کمی با این بازی جذاب و هیجان انگیز دارند. این بازی خستگی ناپذیر می تواند اوقات فراغت شما را پر نماید. این بازی به گونه ای طراحی شده است که شما می توانید از طریق این بازی، بازی های دلخواه خود را ساخته و از بازی آن لذت ببرید. همچنین به وسیله این بازی می شود بازی های که موبایلی دیگر را ساخت و سپس همان بازی را در گوشی هوشمند خود اجرا کنید. این بازی را نیز می توانید از برنامه بازی گوشی های هوشمند و گوگل دانلود نمایید.

 

 بازی موبایلیgenshin impact

یکی دیگر از بازی های موبایلی که در سال 2021  در بین طرفداران زیادی پیدا کرد بازی گنشین ایمپکت می باشد. این بازی بخاطر داشتن جلوه های بسیار زیبا و کم نظیر، سبک گیم پلی و داستان بازی از محبوبیت زیادی در میان کاربران بازی های موبایلی برخوردار است. این بازی به گونه ای طراحی شده است که کاربر خود را خسته نمی کند و کاربر پیوسته می خواهد به این بازی ادامه دهد. یکی دیگر از جذابیت های آن که باعث رفع خستگی از وجود کاربران این بازی شود، فضای بسیار عالی و جالب بازی گنشین ایمپکت است. برای دانلود بازی genshin impact شما می توانید وارد برنامه بازار در گوشی خود شده و یا از طریق گوگل اقدام کنید.

 

دیگر بازی های موبایلی

بازی های زیادی هستند که در سال 2021 توانسته اند کاربران موبایلی زیادی را به خود مشغول کنند و از جذابیت و هیجان زیادی نیز برخوردار بوده اند. این بازی تقریبا از سیستم اندرویدی و جذابیت یکسانی برخوردارند که شامل بازی های موبایلی، بنگ بنگ، کلش اف کلن، کلش رویال ، براول استارز، کندی کراش سگا، ساب وای سورفیر، مای تالکینگ تام، کال آف دیوتی، Pokemon Unite، squid game می باشند. شما می توانید تمامی این بازی های برتر سال 2021 را از طریق برنامه بازار در گوشی هوشمند و یا گوگل دانلود نمایید.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها