زایمان همزمان 2 نوزاد از دو رحم جدای یک مادر! + عکس

زنی که بعد از بارداری متوجه شد که دو قلوهایش در دو رحم جدا در بدنش شکل گرفته اند توانست بطور همزمان نوزادانش را از دو رحم جدا به دنیا بیاورد.

زایمان همزمان 2 نوزاد از دو رحم جدای یک مادر! + عکس

به دنیا آوردن دوقلو ها یکی از بهترین اتفاقاتی است که می تواند در زندگی هر زوجی اتفاق بیوفتد.اما با این وجود این اتفاق برای هر زوجی رخ نمی دهد و بیشتر به عوامل ارثی بستگی دارد.اما روز گذشته اتفاقی عجیب برای یک خانم جوان 31 ساله افتاد که پزشکان از آن تنها به عنوان یک معجزه بزرگ یاد می کنند چرا که این اتفاق تنها برای یک نفر در میان 500 میلیون نفر می تواند رخ دهد.

خانم "اشوود" 31 ساله یکی از خانم هایی است که نسبت خانم های دیگر در کره زمین متفاوت است.تنها تفاوت اصلی و بزرگ او نسبت به دیگر خانم ها ، این است که بجای داشتن یک رحم دارای دو رحم مجزا است.اما این تنها اتفاق معجزه آسا که در روز گذشته رخ داد نبود.دومین اتفاق معجزه آسا که اصلی ترین اتفاق بود آن است که وی بطور همزمان در هر دو رحم خود باردار شده و بطور همزمان آنها به دنیا آمدند.این یکی از خارق العاده ترین اتفاقاتی است که می تواند تنها بین 1 نفر در میان 500 میلیون نفر رخ بدهد.

همچنین یکی از پزشکان جراح این خانم در مورد این اتفاق این گونه گفت:"این تنها معجزه ای بیش نبود و برای علم پزشکی یک اتفاق و تجربه بسیار خوبی بود.ما پس از دیدن این معجزه ، واقعا شوکه شدیم".

شوهر خانم اشوود یک مامور آتش نشان است که ماه دسامبر متوجه داشتن دوقلو شد.سپس در طیآزمایشات متعدد،پزشکان در ماه فوریه متوجه شدند که این خانم دارای یک اختلال است چرا که دارای دو رحم مجزا می باشد.

اینک پس از گذشت 34 هفته بارداری سخت خانم اشوود،بلاخره در روز گذشته به دنیا آمدند که یک پسر با وزن 2.483 کیلوگرم و یک دختر با وزن 2.105 کیلوگرم می باشند که با استفاده از روش سزارین به دنیا آمدند.خانم اشوود این چنین گفت:"این یک اتفاق بسیار بزرگی در زندگی ما بود و اینک من از داشتن دوقلوهایی خاص که این اتفاق تنها 1 بار میان 500 میلیون نفر رخ میدهد ،بسیار خوشحال هستم وامیدوارم که شب و روزهایی بسیار عاشقانه را با هم سپری کنیم".

منبع: نمناک

1261

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها