مراسم بازی Pokemon Go در پارک ملی آمریکا

به تازگی خبری در مورد شرکت Niantic سازنده بازی Pokemon Go منتشر شده است که نشان می دهد این شرکت قصد دارد تا مراسمی را در پارک ملی آمریکا برگزار کند.

مراسم بازی Pokemon Go در پارک ملی آمریکا

بازی های واقعیت افزوده علاوه بر اینکه می توانند لحظات شاد و مرفهی را برای کاربران خود شکل دهند ، می توانند از نظر ورزش های فیزیکی هم کاربران خود را به چالش بکشند.

مراسم بازی POKEMON GO
شرکت Niantic که سازنده دو بازی بزرگ و محبوب واقعیت افزوده با نام Pokemon Go Ingress است ، قصد دارد تا با مراسمی کاربران خود را ترغیب کند تا از مناطق طبیعی و جذاب آمریکا دیدن کنند. این شرکت قصد دارد تا مراسمی کوچک را در پارک ملی آمریکا برگزار کند.

همکاری مشترک با بنیاد پارک های ملی آمریکا
این کمپانی با همکاری بنیاد پارک های ملی آمریکا به مناسب پنجاهمین سالگرد تاسیس این پارک ، مراسمی را برگزار کنند. شرکت Niantic در سایت رسمی خود کاربران ترغیب می کند تا از پایان سال از این پارک دیدن کنند و عکس های خود در این پارک را در اینستاگرام به اشتراک بگذارند. به ازای هر پست ارسال شده این شرکت 5دلار به این بنیاد کمک می کند. گفته شده این شرکت قصد دارد تا حدود 100 هزار دلار به این مجموعه کمک کند و برای افرادی که این پست ها را منتشر می کنند یک تقدیرنامه از سوی شرکت ارسال کند.

اقدامات جدید شرکت تولیدکننده بازی POKEMON GO
این اقدام جدید می تواند در نوع خود جالب توجه باشد و باعث شود تا کاربران زیادی مشتاق شوند تا از مناظر طبیعی دیدن کنند. گفته شده این مسابقات هفتگی جدید بازی Pokemon Go در به روزرسانی جدید بازی دیده خواهد شد. این مسابقات هفتگی در داخل این پارک ملی خواهد بود و کاربران باید به دنبال موجودات این بازی در داخل این پارک زیبا باشند. قطعا این مراسم باعث می شود تا بازی های دیگر که بر اساس واقعیت افزوده هستند برای برگزاری چنین مراسم هایی مشتاق شوند و نسبت به برگزاری چنین مراسم هایی اقدام کنند.

در ماه مه 2018 این شرکت اعلام کرده که به بالاترین میزان کاربر خود یعنی عدد 147 میلیون کاربر از زمان تاسیس این بازی در سال 2016 رسیده است.

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها