کیت واقعیت مجازی نینتندو سوییچ معرفی شد

امروز، کیت جدید Labo که به یک لوازم جانبی به صورت کارت­برد است که شامل سازه ها و طرح­های مختلفی می باشد تا یک تجربه خاص برای شما به ارمغان بیاورد.

کیت واقعیت مجازی نینتندو سوییچ معرفی شد

واقعیت مجازی سوییچ شامل کیت­های مختلفی می­باشد که هرکدام قابلیت­های خاص خودشان را ارائه میکنند، کیت اصلی با قیمت 79.99 دلار که شامل شش کارت­برد متفاوت که شامل یک عینک واقعیت مجازی است که با دیگر کارت­برد­ها ارتباط برقرار می کند. کیت استارتر که قیمت آن فقط 39.99 دلار است شامل عینک واقعیت مجازی همراه با یک Blaster عرضه خواهد شد، همچنین اگر کیت استارتر را خریداری کردید می­توانید دو بسته از تجهیزات اضافه آن را هرکدام به قیمت 20 دلار خریداری کنید.

کیت واقعیت مجازی نینتندو سوییچ برای لذت بردن بیشتر از بازی ها شما را تشویق میکند تا کارت­برد های مختلف را بین افراد حاضر جابه جا کنید تا همه بتوانند از انجام بازی در کار هم لذت ببرند، همچنین برای راحتی جابه­جایی عینک واقعیت مجازی سوییچ هیچ بندی روی آن در نظر گرفته نشده است و فقط لازم است عینک را درون آن جابه جا کنید.

در آوریل 2018 میلادی نینتندو از برنامه Labo برای ایده های جدید رو نمایی کرد تا تلاشی خوبی برای ایده های جدید برای کودکان باشد. قبلا در Labo کیت گیتار، نوازندگی کیبرد و بسیاری از کیت های بامزه ساخته شده بود و همچنان نوآوری هایی برای ساخت وسایل کارت­بردی جدید در Labo وجود دارد. کیت واقعیت مجازی سوییچ در تاریخ 23 فروردین سال 1398 (12 آوریل 2019) به بازار عرضه خواهد شد.

حدود یک ماه به عرضه کیت واقعیت مجازی سوییچ باقی مانده است، به نظر شما با توجه به قیمت این محصول همچنین رقبایی همچون Playstation VR , HTC Vive آیا این کیت حرفی برای گفتن دارد؟

منبع: سخت افزار مگ

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها