۲ مرکز درمانی ویژه بیماران خاص در شهر شیراز احداث می‎شود

۲ مرکز درمانی ویژه بیماران خاص در شهر شیراز احداث می‎شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم علی‎اکبر رامجردی عصر امروز در نخستین نشست مجمع عمومی خیران نخبه‎پرور استان فارس با بیان اینکه دستگاه‎ها، ادارات و ارگان‎ها در موضوعات اجتماعی یاری‎رسان مجموعه خیرین هستند، اظهار داشت: باید شرایطی فراهم شود تا مانعی پیش‎روی فرد خیر برای انجام نیات خیر خواهانه‎اش قرار نگیرد و مسیر رو به رشد جذب مشارکت‎های مردمی تسهیل شود.

وی با اشاره به اینکه خیرین بهترین مشارکت را در حوزه‎های بهداشتی و درمانی دارند، گفت: 60 درصد کمک‎های نیکوکاران در سال 94 به مراکز دولتی و دانشگاهی بیمارستانی و 40 درصد به مراکز بهداشتی هیئت امنایی و خیریه‎های این استان اهدا شده است.

رامجردی افزود: اولویت سال 95 تکمیل پروژه‎های عمرانی در حال ساخت است اما در تلاشیم که یک مرکز درمانی ویژه بیماران خاص در شرق و مرکز و یکی در غرب شیراز احداث کنیم.

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس به حمایت بیشتر خیرین از سوی مسئولان اشاره کرد و گفت: همواره سعی داریم تا نقطه نظرات خیرین و مجامع خیرین را جمع‌آوری کنیم تا بتوانیم در قانون‎گذاری‎ها و نوشتن برنامه‎های کلان به بهترین شکل ممکن از خیرین حمایت کنیم.

حجت‎الاسلام سید محی‎الدین طاهری تولیت آستان مقدس سید علاء الدین حسین (ع) نیز در این نشست نخبگان را سرمایه‎های ملی کشور دانست و گفت: کشورهای توسعه یافته برای جذب نخبگان کشور فرش قرمز پهن کرده تا بتوانند آنان را جذب کنند.

وی با تأکید به اینکه شاهد هستیم برخی از نخبگان کشور به دلیل کم توجهی جامعه به خارج از کشور مهاجرت می‎کنند تصریح کرد: علاوه بر اینکه مسئولان در جهت حمایت از آنان وظیفه سنگین بر دوش دارند خیرین نیز می‎توانند با عضویت در این مجمع از طرح‎های آنان حمایت کنند.

عضو جامعه روحانیت استان فارس با اشاره به عملکرد موفق مجمع خیرین تأمین سلامت فارس گفت: از آنجایی که امروزه مجمع خیرین سلامت فارس در کشور سرآمد است باید مجمع خیرین نخبه‎پرور فارس نیز در کشور سرآمد باشد.

حجت‎الاسلام طاهری حمایت از نخبگان را بسیار ارزشمند دانست و گفت: این مهم در پیشگاه خداوند هیچ‎گاه فراموش نمی‎شود زیرا حمایت از طرح‎های علمی برای کل جامعه مفید است.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها