"نفس" هم میلیاردی شد

"نفس" هم میلیاردی شد

فیلم‌های سینمایی در هفته گذشته با اقبال بهتری مواجه شدند اما فیلم نفس توانسته است سینماها را در اختیار بگیرد.
هفته گذشته فیلم ها توانستند نظر مخاطب را جلب کنند و با تصمیم شورای صنفی نمایش تنها یک فیلم «حریر» در گروه آزاد نمایش خود را آغاز کرد.

علی سرتیپی مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران درباره فروش فیلم های این دفتر گفت: فروش فیلم «سلام بمبئی» تا شب گذشته به 5 میلیارد تومان رسید و این فیلم 85 سالن سینما در اختیار دارد. فیلم سینمایی «نیمه شب اتفاق افتاد» به رقم 1 میلیارد و 630 میلیون تومان و فیلم «متولد 65» به فروش 1 میلیارد و 160 میلیون تومان رسید.

وی درباره فروش فیلم «یتیم خانه ایران» گفت: فیلم هم اینک فروش سینماهایش به رقم 1 میلیاردو 20 میلیون رسیده است که با احتساب سینما سیار و فروش دانشگاهی آن فروش کل فیلم به مبلغ 1 میلیارد و 230 میلیون تومان رسیده است.

محمدرضا صابری مدیرعامل دفتر پخش نور تابان درباره فروش فیلم «نفس» گفت: فیلم هم اینک به فروش 1 میلیاردو 100 میلیون تومان رسیده است.

سعید خانی مدیر پخش دفتر نسیم صبا درباره فروش فیلم «لاک قرمز» گفت: فیلم با اقبال بهتری مواجه شده است و هم اینک علاوه بر تهران در شهرهای کرمان، مشهد، شیراز، یزد ، گرگان و آبادان نیز اکران شده است. فیلم در تهران به فروش 255 میلیون و در شهرستان به فروش 60 میلیون تومان رسید که مجموع فروش آن 315 میلیون تومان است.

حبیب اسماعیلی مدیرعامل دفتر پخش رسانه فیلمسازان مولود درباره فروش فیلم «مشکل گیتی» گفت: فیلم در تهران و مشهد اکران شده که به فروش 400 میلیون تومان دست یافت. از امروز فیلم در کرج، شیراز و کرمان نیز به نمایش درمی آید.

فیاض هوشیار مدیر پخش دفتر سیمای مهر درباره فروش فیلم «سیانور» گفت: مجموع فروش فیلم به 2 میلیارد و 768 میلیون تومان رسیده است که تهران به فروش 1میلیارد و 775 میلیون تومان رسید. در تهران تنها 7 سالن در اختیار داریم و در شهرستان 19 سالن در اختیار فیلم قرار گرفته است.

مختاری مدیر دفتر پخش هدایت فیلم درباره فروش فیلم «خشکسالی و دروغ» گفت: فیلم هم اینک در 8 سالن تهران به نمایش درمی آید و فروش آن در تهران 1 میلیارد و 776 میلیون تومان و شهرستان 975 میلیون تومان است که در مجموع فیلم به فروش 2 میلیارد و 741میلیون تومان دست یافت .

منبع: فردانیوز

12

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها