بازیگر سریال قصه‌های مجید:

مشاهده معدل ۱۲ دانشگاه آذری جهرمی ناامیدم کرد/ همه شک دارند که درآمد بنزین ۳ هزار تومانی به جیب مردم برود

بازیگر سریال قصه های مجید در گفتگو با سرنا گفت: افزایش قیمت بنزین کار اشتباهی بود که البته اگر درآمد آن در جیب مردم برود خیلی خوب است اما همه این شک را دارند که انجام شود و تاکنون بعد از دوماه برای من که چیزی واریز نشده است.

مشاهده معدل ۱۲ دانشگاه آذری جهرمی ناامیدم کرد/ همه شک دارند که درآمد بنزین ۳ هزار تومانی به جیب مردم برود

به گزارش خبر فوری ، مهدی باقربیگی بازیگر مطرح سریال قصه های مجید در گفتگو با خبر فوری درباره معافیت مالیاتی هنرمندان گفت: در همه دنیا این رسم و اعتقاد است که هنر پول ساز نیست و نمی تواند افرادی که در عرصه فرهنگی و هنری فعالیت می کند را تامین کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در سینما و تلویزیون شاید تعداد انگشت شماری باشند که پول خوبی به دست می آورند افزود: این چند نفر هستند که میلیاردی دستمزد و کار می گیرند درصورتی که برای بقیه اینطور نیست و اگر هم چند کار در سال انجام دهند به شرط اینکه دستمزد آن راهم به آن ها بدهند عایدی خاصی ندارند و به نظر من کسانی که در هنر پول خوب در میاورند و سلبریتی هستند باید مالیات بدهند.

باقربیگی حمایت سلبریتی ها و هنرمندان از جریان های سیاسی را نیازمند مراقبت دانست و افزود: هنرمندان و چهره های معروف در حمایت از گروه ها و جریان های سیاسی باید خیلی مراقب باشند به خاطر اینکه در بین اینها اصلاح طلب وجود دارد، اصولگرا و مسلمان وجود دارد، مسیحی و یهودی هست و به خاطر همین هرچقدر ما هنرمندها وارد سیاست نشویم و اگر هم بخواهیم حمایت کنیم از یک جریانی یا حرف مردم را بزنیم باید با دقت این کار را کنیم.

وی با اشاره به اینکه در اینگونه حمایت ها باید دقت کنیم که برچسب هواداری گروه یا جناح خاصی به پیشنانی ما نچسبانند افزود: بعضی مواقع ممکن است حق و باطل را نتوانیم در زمان خود تشخیص دهیم و یک مطلبی خیلی حق دیده شود ولی بعد از گذشت مدتی و دیدن پشت پرده آن متوجه می شویم که حق که نبوده، باطل هم بوده است.

عضو سابق شورای شهر اسلامی اصفهان درمورد اعتراض هایی که اخیرا در فضای مجازی به سلبریتی های حامی جریان های سیاسی در زمان انتخابات ها باتوجه به شرایط فعلی اقتصادی کشور شد، عنوان کرد: اینکه در زمان انتخابات دوستان سیاسی از هنرمندان، ورزشکاران و قهرمان ها استفاده می کنند و مردم به سبب علاقه به قهرمان ها و هنرمندان تحت تاثیر قرار می گیرند.

وی در ادامه افزود: اگر در زمان روحانی رفته بودم و از ایشان حمایت می کردم واقعا نمی دانم چطوری الان باید از آن کسانی که ترغیب به رای دادن به ایشان کردم باید عذرخواهی می کردم که به درد آن ها بخورد و برای همین به نظر من باید خیلی کلی نظر بدهیم و نگذاریم از این محبوبیت و الگوپذیری جامعه از هنرمندان بعضی ها استفاده کنند.

بازیگر سریال قصه های مجید با اشاره به حواشی سوپرایز آذری جهرمی تصریح کرد: همیشه وقتی وزیر جوان را می دیدم به خاطر اینکه حس می کردم بالاخره به یک جوان به خاطر علم او توجه شده است خوشحال می شدم اما مدتی پیش که در یک روزنامه خواندم معدل لیسانس یا فوق لیسانس ایشان 12 بوده است که از ایشان هم ناامید شدم و از ایشان می خواهم اگر اشتباه بوده است اعلام کنند تا همچنان امیدوار بمانیم.

وی در پایان بنزین 3 هزار تومانی رو کار اشتباهی دانست افزود: در حال حاضر یارانه و یارانه معیشتی تاکنون دریافت نکرده ام و افزایش قیمت بنزین کار اشتباهی بود که البته اگر درآمد آن در جیب مردم برود خیلی خوب است اما همه این شک را دارند که انجام شود و تاکنون بعد از دوماه برای من که چیزی واریز نشده است.

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • پيامبر
    0

    اقا زاده ها را اگر مردم حسابشان كنيم ،،،،،بله درست است

  • علی پور
    0

    مردم شک ندارند بلکه باوردارند درآمد حاصل از گرانی بنزین به جیبشان نخواهد رفت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها