دیدار هیئت موسس انجمن رسانه های ورزشی با دکتر انتظامی

اعضای هیئت موسس انجمن صنفی نشریات و رسانه‌های ورزشی با حسین انتظامی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار کردند. در این دیدار اعضای هیئت موسس گزارشی از روند تشکیل این انجمن بیان کردند.

دیدار هیئت موسس انجمن رسانه های ورزشی با دکتر انتظامی

به گزارش خبر فوری به نقل از خبر ورزشی، دکتر انتظامی در این دیدار ضمن ابراز خوشحالی از تشکیل انجمن صنفی رسانه‌های ورزشی اظهار داشت: اساسا سیاست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت مطبوعات مبتنی بر تخصص‌گرایی و حمایت از نشریات اختصاصی و تخصصی است. در این بین جایگاه نشریات و رسانه‌های ورزشی نیز مشخص است.
دکتر انتظامی در ادامه ضمن تاکید بر دقت بر رفتار رسانه‌ای ادامه داد: رسانه‌هایی که زحمت می‌کشند و با تمام مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند باید دیده بشوند. من توصیه می‌کنم که نشریات و رسانه‌های ورزشی نیز با محوریت اختصاصی منتشر شوند تا معاونت مطبوعات هم بتواند بر اساس سیاست‌هایی که در دستور کار دارد حمایت‌های ویژه‌ای از نشریات اختصاصی انجام دهد.
معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ ‌و ارشاد اسلامی با بیان اینکه معاونت مطبوعاتی نیز اقدام به صدور مجوز برای تشکل‌های تخصصی می‌کند اظهار داشت: در ادامه راه انجمن‌های تخصصی می‌توانند بازوی همراه خوبی برای نشریات و معاونت باشند. برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی و دوره‌های آموزشی تخصصی را نیز در دستور کار قرار بدهید و ما هم همراه شما هستیم.
در ادامه نماینده هیئت موسس از اولین اقدام انجمن صنفی نشریات و رسانه‌های ورزشی در برگزاری نمایشگاه تخصصی نشریات و رسانه‌های ورزشی، همزمان با شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ورزش و تجهیزات ورزشی سخن گفت و اظهار داشت: این نمایشگاه از ۱۳ تا ۱۶ شهریورماه در مصلی حضرت امام ره تهران برگزار می‌شود و نشریات و رسانه‌های صرفا ورزشی در مساحت حدود ۴۰۰ متر مربع در جایگاهی اختصاصی جانمایی خواهند شد.
دکتر انتظامی در این جلسه با پیشنهاد انجمن رسانه‌های ورزشی با برگزاری نمایشگاه تخصصی نشریات و رسانه‌های ورزشی، همزمان با شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ورزش و تجهیزات ورزشی موافقت کرد.
گفتنی است اعضای هیئت موسس انجمن نشریات ورزشی را سیدهادی فیاضی مدیر مسئول روزنامه خبرورزشی، مهدی بگلری صاحب امتیاز روزنامه پیروزی، نعمت‌الله شهبازی مدیر مسئول روزنامه گل، مهدی عباسی‌راد مدیر مسئول روزنامه ایران ورزشی، سیدکاظم مرتضوی مدیر مسئول روزنامه رخ در رخ، محمدرضا نصراله‌زاده مدیر مسئول نشریه وقت اضافه، بهارک شکورنژاد مدیر مسئول نشریه ورزش و زن ایرانی و محمد پوررضا مدیر مسئول نشریه آفتاب ورزشی تشکیل می‌دهند.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها