آقای مدیری! چه خبرت است؟ کمی آرام‌تر

«آرون افشار، شلخته و تنبل است! دیر از خواب بیدار می‌شود! ماشین به شدت کثیفی دارد! شکمو و عاشق کباب است! بد اخلاق است و هیچ کس نمی‌تواند تحملش کند! خیلی ولخرج و...!» چه خبرتان است؟ کمی آرام‌تر لطفا!

آقای مدیری! چه خبرت است؟ کمی آرام‌تر

مهران مدیری، جمعه شب میزبان آرون افشار، خواننده دهه هفتادی پاپ بود که اولین کنسرتش حدود یک ماه پیش برگزار شد و در سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر هم چند سئانس اجرا کرد.

حضور این خواننده 22 ساله در برنامه «دورهمی»، واکنش‌های فراوانی را به دنبال داشت. اما قصه چه بود؟! دورهمی جمعه شب طبق روال سابق روی آنتن رفت و مهران مدیری بعد از این که پسر 22ساله خوش صدا را به برنامه اش دعوت کرد با سوال و جواب های خوشمزه گفت و گو با او را شروع کرد.

افشار درباره علاقه‌اش به موسیقی از پدرش گفت که خواننده و نوازنده است و نقش زیادی در ایجاد علاقه در او داشته است و این که تحصیلات دانشگاهی برای خواننده اهمیت دارد و.... همه چیز داشت خوب پیش می رفت تا این که مهران مدیری در اولین سؤال چالش‌برانگیزش از آقای خواننده پرسید : کتاب می‌خوانی؟! و افشار هم جواب داد: «نه»! از آن لحظه بود که مدیری شروع کرد به نصیحت در این باره که «مگر می‌شود کتاب نخواند؟ آدم وقتی کتاب نخواند، موسیقی خوب گوش نکند، راجع به تاریخ و سیاست و... نخواند، پس این آگاهی از کجا می‌آید و...

افشار که دید هوا پس است، بلافاصله گفت: «کتاب زیاد نمی‌خوانم ولی کتاب‌های مربوط به کارم را می‌خوانم». پاسخی که باز هم تکه ها و کنایه های مدیری را به دنبال داشت و خلاصه آقای مجری تا جایی که توانست پسرخوش صدا را به گوشه رینگ برد!

کاری نداریم که واقعاً کتاب خواندن برای یک خواننده حرفه ای تا چه حد اهمیت دارد اما واقعاً یک مجری تا این قدر حق دارد که به دیگران بتازد؟ اصلاً مجری معروف که سابقه حرف‌های تند و شوخی های تیز را دارد حق له کردن مهمان وسط برنامه را هم دارد؟ طرفداران آرون افشار چه واکنشی داشته اند؟

منبع: روزنامه خراسان

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • فرهاد
    0

    این آقای مدیری فکر می کنه خودش از کره دیگه ای اومده و وقیحانه توی پند واندرز هاش خودش را از تمامی خطاها مبرا می دونه و ماها رو خطاکار و ابله و احمق و عقب افتاده فرض می کنه. حالم ازش به هم می خوره. طنزهاش هم غیر لودگی نیست.

  • رامین
    0

    اتفاقا نکاتی که آقای مدیری در خصوص مطالعه کتاب ذکر کردند بسیار به جا است. دلیل اینکه از بی سوادی و عدم مطالعه یک خواننده پاپ در رسانه ای دفاع شود را درک نمی کنم؟

  • مردم
    0

    آخه جامعه که همش‌تار و‌تنبک‌ و‌ ساز‌نیست‌؟آقای‌مدیری‌‌ما‌در‌کشورمان‌‌مخترع خوب .اقتثاددان‌خوب‌.کشاورز‌خوب‌.پزشک‌خوب‌و‌توانا.کارگر‌خوب.راننده‌خوب.نویسنده‌خوب.صنعتگر‌خوب.معلم‌خوب.گزارشگر خوب.خوش‌فکر.توانا .داناخوب.داربم.اینها‌دیده نمی شوند.یا‌کسی‌اینها‌بازی‌نمی‌دهد.آقای‌مدیری‌‌همش‌‌یک‌هنرپیشه.یک‌بازیگر‌و‌خواننده‌‌ دعوت می‌کنید و دوربرش‌‌می چرخد.آقای‌‌‌ شما‌هفته گذشته یک بازیکن فوتبالی‌دعوت‌کردبد.از‌خلاف‌هایش‌ می گفتید.این یعنی‌چه‌.اگر‌کسی از‌کودکی‌ضعیف‌بوده بابد‌برای‌پول یر‌مردم‌باید‌کلاه‌بگذارد‌.شما‌هم‌در‌صدا‌و سیما‌ترویج‌کنی‌مدیری‌آیا‌این‌درست است؟ا

    نظرات شما -
    • آرش
      0

      خیلی باهات موافقم که مملکت رو کردن «تار و تنبک»! ولی دوست عزیز معلومه دورهمی رو خوب ندیدی. چون 'پروفسور سمیعی' در تنها برنامه ای تلوزیونی که حضور داشتند همین دورهمی بود.

  • ریحانه بهشتی
    0

    سلام اولا اقای مدیری لحن صحبت شوم تند هست و مستقیم و تیز. همیشه حتی تو فیلم هاشون و سریال ها. دوما بقول دوستمون چرا فقط خواننده و بازیکن خوب دعوت کنن، مگه اقشار دیگه جامعه آدم نیستن

  • آنا
    0

    آقای مدیری دچار مرض خودبزرگ بینی شده، فکر میکنه برای جلب توجه مخاطب باید با آبروی مردم بازی کنه.اونایی که دعوتش رو میپذیرن کمبود دارن،

  • علی بیراونی
    0

    با سلام درست است که خیلی از آدمها میتونند هنرمند باشند ولی بیسواد، ولی سواد و هنر اگر در هم آمیحته شوند بهتر است. مدیری بنظرم باید ملایمتر عمل میکرد ولی تلنگریه به بقیه است که یک بعدی نباشند. اونهم در این عصر تکنولوژی و اطلاعات.

  • ناشناس
    0

    بنظرم مقصر عزیزانی هستند ک فک میکنن مثل مدیری پیدا نمیشه ک بعنوان مجری استفاده کرد،،،ازخود مدیری بپرسند چندتا کتاب در این سالها مطالعه کرده....انشاالله آقای مدیری با انگیزه خنداندن مردم ،متلک گویی و شوخ طبعی بمنظور له کردن شخصیت وحیثیت دیگران نداشته باشد

  • رسول
    0

    دم مدیری گرم.

  • ح
    0

    عادت مهران مدیری هست انگار خودش ازهمه بالاتره ازهمه دانا تره فقط مسخره میکنه

  • مجتبی شفیعی
    0

    این که یک برنامه طنز است و همه میخندد..ولی چرا از مجری های صحبت نمیکنید که به میمانانشان بر اساس سلیقه ی سیاسی خودشان میتازند همان هایی که میگن اگه نمیخوای برو . و اونایی که میگن من اگه جای شما بودم اقای ریسس... و اون هایی که میگن این فوتبالیست ها و .....مثال زیاده اگه کمی منصف باشیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها