جواد عزتی در گفتگو با خبرفوری: اعلام می‌کنم: شخصیتم در فیلم "ماجرای نیمروز"، آقای امامی نبودند/نمی‌دانم منتقدین به "اکسیدان" نقد داشته‌اند یا حوزه؟!

جواد عزتی بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون ابتدا درخصوص کارهای جدید و روی پرده اکران گفت: کارهای آماده اکرن زیاد هستند. کار آقای باغبانی هستش، کار آقای عطشانی است که خوشبختانه شنیدم مشکلات پخش بعد از چند سال حل شد. به تازگی هم کار آقای منوچهر هادی و ابوالحسن داوودی را به اتمام رساندم.

جواد عزتی در گفتگو با خبرفوری: اعلام می‌کنم: شخصیتم در فیلم "ماجرای نیمروز"، آقای امامی نبودند/نمی‌دانم منتقدین به "اکسیدان" نقد داشته‌اند یا حوزه؟!

بازیگر فیلم سینمایی "اکسیدان" پیرامون حواشی مطرح‌شده در خصوص این فیلم اظهار داشت: به نظر من هجمه‌ای وارد نشده بلکه درحقیقت یک‌سری شوخی بود چراکه فیلم روند خودش را دارد و مردم هم دیدند و استقبال کردند. فکر می‌کنم هرکسی هرچه گفته، شوخی کرده» .

یکی از نقدهایی که به این فیلم وارد شده بود بحث مشخص‌نکردن رده سنی بود که جواد عزتی در پاسخ به این سوال گفت: اتفاقاً سوال من این است که این نقد را منتقدین گفته‌اند یا حوزه؟! مثلاً بحث تعیین رده سنی، برای من سوال بوده که وظیفه‌ی روانشناس است یا ارشاد؟!

وی درخصوص تعدد نقش های کمدیش توضیح داد: نقش‌های کمدی من کمتر از کارهای جدی بوده است. البته از نقش‌های کمدی دفاع می‌کنم اما معمولاً کارهای کمدی برای مردم بازتابش همواره خوب و بهتر است. برای سینمای کشور، کمدی هنوز جایگاه خودش را پیدا نکرده است. کمدی را شاید هنوز خودمان نخواسته‌ایم که به معنای واقعی نگاهش کنیم در حالی که بازخورد فوق‌العاده‌ای دارد و بخش عظیمی از چرخه‌ی مالی سینما را می‌چرخاند. به معنای واقعی؛ انگار نمی‌خواهیم کمدی را ببینیم. متأسفانه چنین ژانری در ذهنمان، کوچک است.
وی پیرامون ایفای نقش در فیلم سینمایی "ماجرای نیمروز" افزود: نقشی که در این فیلم ایفا کردم، فردی بودند که در تاریخ وجود داشتند اما شخص معروفی نبودند. جمع حاضر در فیلم غیر از نقش مهرداد صدیقیان، همگی واقعاً وجود خارجی داشته‌اند. به دلیل مسائل امنیتی اسامی را تغییر دادیم اما آدم‌ها، اشخاص معروفی نیستند. اینکه در برخی مطبوعات و محافل شایعه شده بود که نقش من در فیلم، ایفاگر شخصیت اقای امامی بوده‌ام؛ خیر چنین نیست چراکه ایشان در آن دوره تهران نبودند.
این بازیگر محبوب تلویزیون و سینما در پایان درخصوص درخواست‌هایش از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دوازدهم عنوان کرد: راستش همان کارهای قبلی صورت می‌گیرد و ما هر چه بگوییم، همان کارهای قبلی صورت خواهد گرفت. با همان کتاب قانون پیش بروند، ما راضی هستیم.

33

حجم ویدیو: 19.36M | مدت زمان ویدیو: 00:08:26 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ر محسن پور
    0

    فیلم های بی محتوا از قبیل اکسیدان ارزش رایگان دیدن را هم ندارند از وزارت ارشاد گله مندیم که سطح شعور مردم را با اعطا مجوز به این فیلم ها به بازیچه گرفته

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها