گفت‌وگو با بازیگر فیلم سینمایی "خانه پدری":

پادینا رهنما: صحبت با پدر رومینا فایده‌ای ندارد! / خانه پدری زودتر اکران می‌شد، شاید شاهد جنایت رومینا اشرفی نبودیم

خانم بازیگر فیلم سینمایی

پادینا رهنما: صحبت با پدر رومینا فایده‌ای ندارد! / خانه پدری زودتر اکران می‌شد، شاید شاهد جنایت رومینا اشرفی نبودیم

پادینا رهنما در گفت‌وگو با برنامه خبر فوری در لایو اینستاگرام به عدم حضورش در تلویزیون اشاره کرد و اظهار داشت: موضع‌گیری و گاردگیری خاصی به حضور در تلویزیون ندارم و فقط سینما را به حضور در تلویزیون ترجیح می‌دهم چراکه تجربه و علاقه بیشتری در سینما دارم و قاب تلویزیون را نمی‌پسندم.

وی خاطرنشان کرد: اگر فیلمنامه و پیشنهاد خوبی از تلویزیون داشته باشم، قطعا حضور خواهم پیدا کرد.

این هنرمند کشورمان تاکید کرد: نسبت خانوادگی و فامیلی با بهاره رهنما ندارم و فقط همکار هستیم.

وی ادامه داد: در زمان حضور در فیلم سینمایی خانه پدری، جوان‌تر و پرانرژی‌تر بودم و هیچ‌وقت فکر نمی‌کردم که چنین توقیف طولانی‌مدت برای فیلم رخ دهد.

رهنما عنوان کرد: مدتی به خاطر توقیف فیلم خانه پدری، افسرده شده بودم.

وی تصریح کرد: زمانی که به تیم فیلم خانه پدری پیوستم ، بنده و تمامی بازیگران از موضوع فیلم اطلاع نداشتند چراکه روش فیلمبرداری کیانوش عیاری، بدین سبک است و فیلمنامه مشخصی وجود ندارد. لذا ذهنیت خاصی به فیلمنامه نداشتم اما باید بگویم برخلاف نظر برخی منتقدان، فیلم اپیزودیک نبود.

این خانم بازیگر مطرح کرد: شاید اگر خانه پدری، به هنگام اکران می‌شد شاهد جنایاتی مانند رومینا اشرفی نبودیم.

وی اظهار داشت: درحال حاضر صحبت با افرادی مانند پدر رومینا، فایده‌ای ندارد چراکه از قبل باید بسترسازی انجام می‌گرفت. اساسا فیلم‌های همچون خانه پدری ساخته شده است که آموزش دهد و فرهنگ‌سازی کند.

رهنما خاطرنشان کرد: ازطرفی شبکه‌های اجتماعی نیز نوعی فضای آموزشی برای جلوگیری از چنین اتفاقاتی هستند.

وی ادامه داد: در کلاس‌های بازیگری‌ام، تعداد زیادی از هنرجویانم، همسن رومینا هستند؛ لذا کاملا حس می‌کنم که چه برخورد محترمانه‌ای با این دختران باید داشته باشیم.

این هنرمند کشورمان گفت: با اظهارنظرهای مختلف بازیگران مخالفتی ندارم درصورتی که با رفتار و صحبت‌هایشان حکم صادر نکنند.

وی در پایان به بزرگترین آرزویش برای مردم اشاره کرد و اظهار داشت: بزرگترین آرزویم برای مردم همواره صلح بود اما امسال فکر می‌کنم بهترین آرزو داشتن شرایط اقتصادی مناسب برای جامعه است.

72

حجم ویدیو: 49.00M | مدت زمان ویدیو: 00:21:20 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • کاربر ناشناس
    0

    خانم اول خودت اصلاح کن بعدا صحبت کن با این حجاب گند تان برای بد حجابی

  • مهران
    0

    در قتل رومینا شماها شریک هستید که ولنگاری و لااوبالی گری و خانواده بی در و پیکر داشتن رو همواره به جامعه القاء میکنید.... قسم میخورم سهم شما سینماگران و تفکر شما و نوع نگاه شما در این ماجرا کم نیست .

  • یزدان
    0

    ماهیگیر قهار، شایدم طرح موضوع این فیلم در اذهان عمومی باعث بروز این اتفاق شده و شما باید پاسخگو باشید که نیتتون از ساختن این فیلم چی بوده آیا به خواستتون رسیدین که اینطور دارین از یه حادثه سو استفاده میکنین ؟... واقعا نفس یه عده هم لجن زاست...

  • نکته همین جا است
    0

    جالبه ، کسانی که ادعا دارن ، خودشان در ابتدایی ترین مورد رفتاری دچار مشکل هستند ، که البته خود آن باعث تریج شده و احتمالا عده ای هم آنرا انجام میدهند ، در کل اگر کسی میخواهد نظری دهد ، اول از خودش شروع کند ، تا اثری داشته باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها