مجری زن بی‌بی‌سی بر اثر عوارض آسترازنکا درگذشت

مجری رادیو بی بی سی پس از دریافت واکسن آسترازینکا جان باخت.

مجری زن بی‌بی‌سی بر اثر عوارض آسترازنکا درگذشت

شبکه بی بی سی اعلام کرد که "لیزا شو" مجری و گوینده برنامه‌های رادیویی این شبکه پس از دریافت واکسن ضد ویروس کرونا موسوم به آسترازینکا دچار لختگی خون شد و جان باخت.

خانواده این مجری بی بی سی گفته‌اند او یک هفته بعد از دریافت واکسن آسترازینکا دچار سردرد شدید شد و در بیمارستان رویال ویکتوریا نیوکاسل درگذشت.

لیزا شو ۴۴ ساله در سال ۲۰۱۶ به رادیو بی بی سی پیوسته بود.

بیشتر بخوانید : علت احتمالی لختگی خون در برخی از دریافت‌کنندگان واکسن کرونا

منبع: بی‌بی‌سی

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • ملت
    0

    همین چند روز پیش فردی را دریکی ازبیمارستانهای مرکز استانی بستری کردند نوع بیماری او هیچ ارتباطی با ویروس کرونا نداشت از آنجا که بیمارستان هم پذیرای بیماران کرونایی بود برای اطمینان یافتن از بی تاثیری کرونا بر این فرد بیمار واکسن کرونا به او تزریق کرده بودند میدانید چه شد.بیچاره بیمار از رنج بیماری غیره ویروسی کرونا امکان داشت زنده باشد اما همینکه واکسن کرونا تزریق کرد درمدت زمان کوتاهی آمولی ریه کرد وجان بجان آفرین تسلیم نمود. دریک بیمارستان دیگری جوانی ۲۷ ساله را دیدم که با پای خود عمودی وارد بیمارستان شد اما فرداشب افقی رهسپار قبرستانش کردند چقدر سریع یعنی شما کاسه نیم کاسه ایی تووزارت بهداشت نمی بینید که مردم از آن خبر نداشته باشند

    نظرات شما -
    • زخمی
      0

      البته جسارتا آمبولی دسته. من خودم هم از همکارم که کرونا گرفته و بستری شده بود چیزایی شنیدم که جرات نمیکنم اگه مریض شدم بستری بشم. به نظرم تو خونه خودم بمیرم لذت بخش تره...!

    • ح
      0

      برو بابا ملت دروغگو

  • دن کیشوت
    0

    هی بهش گفتم کو ایران برکت بزن،قبول نکرد

  • کاربر ناشناس
    0

    خدارحمتش کنه

  • منصوری
    0

    اگربا طب سنتی خودمان میمرد چقدر شلوغش میکردند اما حالا معلوم نیست چه تعداد با واکسن زدن میمیرند و صداش هم به خصوص در ایران درنمی آید.

  • پزشک خبره
    0

    از کرونا شاید قسر در بریم ولی واکسن دیگه آخر خطه

  • ممد
    0

    اسپرین هشتاد باید می‌خورده نخورده

  • ق
    0

    مثل الان که هرکس هم سرفه کند و یا تب ،فوری میندازند گردن کرونا، حالا هم همه چیز را می خواهند گردن واکسن بذارند. شاید این بنده خدا براثر عوامل دیگری فوت کرده.بعید می دانم اگر واکسن چینی بود اعلام شود. راستی چرا کرونا تمام دنیا را فلج کرد الان برادران و خواهران چینی که محل تولد این ویروس است؟؟؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها