دومین جشنواره تئاتر و سرودهای انقلابی برگزار می‌شود

دومین جشنواره تئاتر و سرودهای انقلابی برگزار می‌شود

به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در آستانه دهه فجر، دومین جشنواره تئاتر و سرودهای انقلابی،با حضور و رقابت بیش از100 گروه هنری دانش‌آموزی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای خاتم (ص) و مدیریت فرهنگی هنری منطقه 18، جشنواره تئاتر و سرودهای انقلابی با همکاری و محوریت اداره کل آموزش و پرورش منطقه 18 و دانش آموزان مدارس دخترانه و پسرانه در مقاطع متوسطه اول و دوم و در قالب 69 گروه سرود و 46گروه تئاتر از تاریخ 2 تا 12 بهمن 1395 برگزار خواهد شد.

به گفته رییس فرهنگسرای خاتم (ص) و مدیر فرهنگی هنری منطقه 18، شناسایی و ایجاد زمینه مناسب برای رشد و پرورش استعدادهای بالقوه دانش آموزان و فراهم کردن زمینه ایجاد رقابت سالم و فضای شاد و پرنشاط و غنیسازی اوقات فراغت آنان، از جمله اهداف این جشنواره است.

اکبر بختیاری افزود: دهه فجر انقلاب اسلامی فرصت مناسبی برای توسعه و پیشرفت فعالیت‌های فرهنگی و هنری دانش آموزان، تقویت روحیه نوآوری و خلاقیت در بین آنان و تولید آثار هنری دانش آموزی است و جشنواره تئاتر و سرودهای انقلابی نیز حرکتی در این راستا است.

مدیر فرهنگی هنری منطقه18 با بیان اینکه سرودهای «آوای مدرسه»، «آزاد» ، «کتب درسی» ، حماسی و انقلابی محورهای بخش سرود جشنواره هستند اظهار داشت: زمانبندی اجرای بخش سرود، در سه روز مجموعا با حضور 69 مدرسه منطقه 18، شامل شنبه 2 بهمن با حضور 21 مدرسه ، یکشنبه 3 بهمن با حضور 23 مدرسه ، دوشنبه 4 بهمن با حضور 25 مدرسه است.

وی افزود: زمان‌بندی بخش نمایش نیز در 4 روز مجموعا با حضور 46 مدرسه منطقه، شامل سه شنبه 5 بهمن با حضور 11 مدرسه، چهارشنبه 6 بهمن با حضور 10 مدرسه، شنبه 9 بهمن با حضور 11 مدرسه و یکشنبه 10 بهمن با حضور 14 مدرسه خواهد بود.

جشنواره تئاتر و سرودهای انقلابی به همت فرهنگسرای خاتم (ص) و مدیریت فرهنگی هنری منطقه 18 با مشارکت اداره آموزش و پرورش منطقه 18 برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها