لباس عروس زیبای مریم معصومی

مریم معصومی تصاویر جدیدی از خود به اشتراک گذاشت.

لباس عروس زیبای مریم معصومی

مریم معصومی متولد 24 اسفند 1365 در اصفهان است . مریم معصومی بازیگر است و مریم معصومی فارغ التحصیل لیسانس رشته علوم سیاسی است، دو تا خواهر و دوتا برادر دارد پدرش بازنشسته و مادرش خانه دار است و مریم معصومی با برادر بزرگ تر خیلی صمیمی است و مشوق او در کارهایش می باشد سال 1388 فارغ التحصیل شد و بعد از 8 ماه فوق لیسانس علوم سیاسی قبول می شود  و  مریم معصومی  بعد از یک ترم بخاطر علاقه به بازیگری از ارشد انصراف داد.

مریم+معصومی (3)

مریم+معصومی

مریم+معصومی (2)

مریم+معصومی (1)

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ناشناس
    2

    عروسيت مبارك

  • خودم
    2

    گند زدید به عکس مردم خخخخ

  • ناشناس
    1

    باز این نیملیتری های دوزاری رو مدام در رسانه ها تبلیغ و شاخ کنید و بعداونها هم در حوادثی مثل فوت مهسا امینی یک کلمه حرف بزنند و حمله کنید به اونها.

  • ناشناس
    2

    به بازیگران به راحتی اجازه می دهید با پوشش کاملا آزاد خودنمایی کنن و به عنوان زن زیبا و خوش اندام و خوش لباس تبلیغشون می کنید!
    اون موقع نوجوانان اینها رو الگو قرار می دهند و مانند اینها لباس می پوشند و آرایش می کنند رو سرشون رو به در و دیوار و لبه ی جدول می کوبید و بهشون هرزه و ...می گویید!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اره سرشون به جدول میکوبند 😐هر چی ایترنشنال و بی بی سی گفت بدون کوچکترین تفکری قبول کنید افرین

  • حمید
    0

    خاک توسرهرچه به اصطلاح سلبریتیه

  • یا حق
    0

    این سلبریدی های بیسواد و کم مایه از سنت متعالی ازدواج به موقع فرار کرده و تن به هر کاری می دهند و می خواهند این گونه، کمبود خود را با لباس و تبرج و خودنمایی جبران کنند!! زهی خیال باطل! امیدشان به همین رسانه هاست که به جای پرداختن به نیازهای واقعی جامعه، به انعکاس کارهای نابخردانه آنها پرداخته و به شهرت کاذبشان کمک کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها