صحبت‌های جیسو درباره کمتر شدن شهرت گروه

جیسو، بزرگترین عضو گروه مشهور کره‌جنوبی «بلک پینک» در مصاحبه اخیر خود درباره احتمال کم شدن شهرت گروهش صحبت کرده است.

صحبت‌های جیسو درباره کمتر شدن شهرت گروه

جیسو که به تازگی آلبوم مستقل خود را منتشر کرده است درباره صنعت کی پاپ و میزان شهرت گروه محبوبش «بلک پینک» صحبت کرده است.

جیسو عضو گروه موفق BLACKPINK که در حال حاضر در حال تبلیغ اولین آلبوم مستقل خود به نام «ME» است در مورد کاهش احتمالی شهرت گروه خود صحبت کرده است.

جیسو با حضور در برنامه لی یانگ جی خواننده سبک رپ کره‌ای، درباره اعضای گروهش، روابط آن‌ها و موضوعاتی دیگری صحبت کرده است.

یانگ جی از جیسو در مورد آینده گروه پرسید و آیا فکر کردن به احتمال معروف نبودن آن‌ها، اعضا را تحت فشار قرار می‌دهد.

با این حال، جیسو در پاسخ به این سوال کاملاً آرام بود.

این آیدل محبوب اعتراف کرد که به این افکار اهمیتی نمی‌دهد. «من استرس ندارم. طبیعتا ما نیز در نهایت شهرتمان را از دست می‌دهیم. مهم موفقیت‌هایی است که تا آن لحظه داشتیم.»

«موفقیت کی‌پاپ از شهرت ما مهم تر است!»

جیسو همچنین افزود که از به شهرت رسیدن هنرمندان دیگر مانند آن‌ها خوشحال می‌شود:

«اگر از شهرت و محبوبیت ما کم شود، شخص دیگری به شهرت می‌رسد. ادامه پیدا کردن این چرخه خیلی بهتر است. در آن لحظه، صنعت موسیقی کره در سرتاسر جهان به موفقیت خود ادامه خواهد داد.»

جیسو همچنین با انتشار موزیک ویدیو آهنگ «Flower» از آلبوم جدید خود رکورهای مختلفی را شکسته است.

او عنوان سریع‌ترین موزیک ویدیوی کی پاپ که در سال 2023 به 100 میلیون بازدید رسیده را به دست آورده است.

این آهنگ در طول کمتر از ده روز توانست به این رکورد برسد. به گزارش وقت صبح این موزیک ویدیو که در 31 مارس منتشر شده است، در 8 آوریل 100 میلیون بازدید داشت.

این آهنگ همچنین دومین و تنها موزیک ویدیوی کی پاپ به جز آهنگ «Sugar Rush Ride» از گروه TXT است که در سال 2023 به 100 میلیون بازدید رسیده است.

این آیدل همچنین به بالاترین میزان فروش روز اول توسط یک خواننده زن کی پاپ در تاریخ دست یافته است. این رکورد قبلا متعلق به لیزا یکی دیگر از اعضای گروه بلک پینک بوده است که با آهنگ خود به نام LaLisa تاریخ ساز شده بود.

منبع: وقت صبح
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها