پسرکش ترین بازیگران خانم ایرانی را بشناسید!

پسرکُش ترین بازیگران زن ایرانی را در این مقاله ببینید، بازیگران زن جذابی در سینما و تلویزیون فعالیت میکنند ما بر اساس انتخاب و رای گیری کاربران شبکه های اجتماعی گلچینی از زیباترین و خوشتیپ ترین بازیگران خانم ایرانی را گردآوری کرده ایم.

پسرکش ترین بازیگران خانم ایرانی را بشناسید!

در سراسر دنیا سلبریتی ها و افراد مشهور در معرض توجهات فراوانی هستند و به دلیل انبوه طرفدارانشان، تمام بخش های خصوصی و عمومی زندگی آنها مورد قضاوت میباشد.

در کشور ما نیز این قضیه فارغ از درست و غلط بودن آن برقرار است و اغلب هنرمندان دوست دارند جزئیات هرچه بیشتری از زندگی خصوصی آن ها بدانند.

جذابترین خانم های بازیگری که در این مقاله به عنوان پرطرفدارترین چهره ها معرفی میشوند بر اساس انتخاب و رای گیری کاربران شبکه های اجتماعی صورت گرفته است و صرفا در جایگاه یک مطلب جالب و دیدنی است. تا پایان با ما همراه باشید تا پسرکش ترین بازیگران زن ایرانی را ببینید. البته لازم به ذکر است که این یک مطلب کاملا فانتزی ا‌ست درباره جذاب‌ترین ستاره‌های ایرانی به تفکیک جنسیت! طبیعی هم هست که کمی سلیقه‌ای ا‌ست و قطعاً این فهرست کامل نیست.

بهاره کیان افشار

alt

بهاره کیان افشار متولد 12 اردیبهشت 1364 در تهران ، بازیگر و ترانه سرا می باشد، فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی نرم افزاز کامپیوتر می باشد که کنار بازیگری ، کار دکوراسیون و تبلیغات می کند و ترانه سرایی هم کرده است.

ترلان پروانه

alt

ترلان پروانه 18 تیر 1377 در شیراز متولد شد، او یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون میباشد که از دوران کودکی وارد این حرفه شده است، فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک، یک برادر بزرگتر از خود بنام عرفان دارد، مادرش پریسا فروغی خانه دار که علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندس است.

لیلا اوتادی

alt

لیلا اوتادی متولد ۱۴ مرداد ۱۳۶۲ - تهران بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است. لیلا اوتادی در سال 1381 با بازی در فیلم چشمان سیاه به کارگردانی ایرج قادری وارد عرصه بازیگری شد. او با بازی در سریال مهر و ماه سید فیاض موسوی دیده شد.

سحر قریشی

alt

سحر قریشی متولد 6 دی 1366 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است، تا دبیرستان بیشتر درس نخواند اما از 20 سالگی وقتی هنوز متاهل بود وارد عرصه بازیگری شد.

نازنین بیاتی

alt

نازنین بیاتی متولد ۱۵ دی ۱۳۶۸ در تهران، بازیگر است فارغ التحصیل رشته تئاتر با گرایش طراحی صحنه از دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی است، علاقه چندانی به بازیگری نداشت، اما در اولین کار بازیگری به حدی درخشید که جایزه مهمی نیز گرفت.

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست متولد 7 تیر 1363 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است، فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش و طراحی صحنه از دانشگاه آزاد تهران مرکز و فوق لیسانس هنر از دانشگاه لندن در کشور انگلستان می باشد.

الناز حبیبی

alt

الناز حبیبی ۲۱ مرداد ماه سال ۱۳۶۷ در تهران و در خانواده ای ۶ نفره چشم به جهان گشود. وی که در سال های اخیر مادرش را از دست داده، ۵ خواهر و یک برادر بزرگتر از خود دارد و ته تغاری خانواده است. تمام اعضای خانواده الناز مهاجرت کرده و در کشور سوئد زندگی می کنند. برای دوستانی که کنجکاو بودن قد و وزن این بازیگر خوب کشورمون رو بدونند اینکه قد الناز حبیبی ۱۵۳ سانتی متر و وزن وی ۵۰ کیلو گرم و سن الناز حبیبی عزیز ۳۳ سال در زمان نگارش این پست می باشد.

طناز طباطبایی

alt

طناز طباطبایی متولد 20 اردیبهشت 1362 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد تهران مرکز می باشد که از 18 سالگی جلوی دوربین رفت و بعدا تجربه کار در تئاتر را نیز کسب کرد. خانم بازیگر در هنرهای دیگری چون نقاشی و موسیقی هم فعالیت دارد.

منبع: سوربان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 13
  • ناشناس
    5

    تیتری که زدین اصلامناسب نیست وخجالت آوره.درثانی چن تاشون اصلاخوشگل نیستن یکم ژل لب وزاویه سازی صورت و....زشتم نیستن وقیافه معمولی دارن.

    نظرات شما -
    • آرمان
      3

      بشین بینیم باووو

  • ناشناس
    5

    عکس مردان خوشتیپ رو هم بگذارید نامردها 😂😁😂😁😀
    ما زن‌ها هم دل داریم از آهن نیستیم

  • ناشناس
    2

    سایت زرد

  • ناشناس
    1

    🤮🤮🤮

  • آرمان
    3

    الناز شاکردوست رو هروقت میبینم ضربان قلبم میره بالا.تف تو این زندگی،،،

  • ناشناس
    2

    ویترین بدون کالا بهتر از ویترین پر شده از کثافت است
    خبر کم آوردی ، نزن توی اراجیف

  • s
    0

    شما هم آره!!!

  • ناشناس
    0

    آخه اون سحر قریشی که کلا فتوشاپه کدوم پسرو میتونه بکشه؟؟؟
    چهره اصلی بدون آرایش و فتوشاپ بذار اونوقت هر پسری خواست بمیره دست کم بخاطر قیافه های مصنوعی نمیره

  • حمید
    2

    سلام مایه خجالت است

  • حمید
    0

    آی لیلا لیلا

  • ناشناس
    0

    عجب تكذبان هايي هستن!!!

  • ناشناس
    1

    والا خجالت داره یه عده نزدیک به چهل سال
    چه بسر خبر فوری اومده الله علم عکس منکراتی بیان سخیف
    ☹️☹️

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها