عکس های شخصی خواننده های محبوب ایرانی در کنار همسر و فرزند / از محسن چاووشی تا رضا یزدانی

در این مطلب جدیدترین عکس های منتشر شده توسط خود خونندگان ایرانی در کنار عزیزترانشان را با شما به اشترام گذاشته ایم.

عکس های شخصی خواننده های محبوب ایرانی در کنار همسر و فرزند / از محسن چاووشی تا رضا یزدانی

کسب اطلاع از زندگی سلبریتی ها همواره برای هوادارانشان جذاب بوده و خواننده ها هم از این قائله مثتثنی نیستند و دیدن تصاویری از آنها در کنار همسرانشان و اطلاع از جزئیات زندگی هنری و شخصی برای مخاطب همیشه جذاب است.

اگر شما هم علاقه مندید که تصاویری از خواننده ها در کنار خانواده هایشان را ببینید توصیه میکنیم تا پایان این مطلب  همراه ما باشید.

بابک جهانبخش

alt

بابک جهانبخش متولد 1 فروردین 1362 در آلمان ، خواننده و آهنگساز است، دانش آموخته رشته صداگذاری موسیقی می باشد که ابتدا بعنوان فوتبالیست شروع کرد سپس وارد موسیقی شد و از دو ازدواج خود صاحب یک فرزند پسر است.

محسن چاوشی

alt

محسن چاوشی متولد 8 مرداد 1358 در خرمشهر، خواننده است، تحصیلاتش را تا مقطع دیپلم حسابداری بیشتر ادامه نداده است، دو خواهر و سه برادر دارد و خودش فرزند پنجم است اصالتا کردتبار هستن پدرش در خرمشهر کارمند شرکت نفت بود.

احسان خواجه امیری

alt

احسان خواجه امیری متولد 7 آبان 1363 در تهران، خواننده است، فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی کامپیوتر از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد که فعالیت خود را از آهنگسازی شروع کرد و حالا خواننده سبک پاپ است.

بنیامین بهادری

alt

بنیامین بهادری متولد 18 شهریور 1361 در تهران، خواننده است، دانشجوی انصرافی لیسانس رشته زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه آزاد رودهن می باشد که از شعر و مداحی شروع کرد و حالا خواننده و بازیگر می باشد.

رضا صادقی

alt

رضا صادقی متولد 25 مرداد 1358 در بندرعباس ، خواننده و ترانه سرا است، فارغ التحصیل لیسانس رشته موسیقی از دانشگاه استکهلم سوئد می باشد که با یک اشتباه در تزریق آمپول فلج شد اما حالا خواننده بنام و مشهوری است.

حمید عسگری

alt

حمید عسکری متولد 20 مهر 1357 در آبادان، خواننده و بازیگر است، فارغ التحصیل رشته کارشناسی مدیریت صنعتی است، اصالتا شیرازی است و مادرش هنگام بدنیا آوردن او در خانه پدرش در آبادان بود ولی بزرگ شده اصفهان است دو خواهر و یک برادر دارد.

عماد طالب زاده

alt

عماد طالب زاده متولد 28 آذر 1360 در تهران، خواننده است، فارغ التحصیل لیسانس موسیقی از دانشگاه آزاده اسلامی است دو برادر بزرگتر از خود بنام های حمید و علیرضا و یک خواهر به اسم مهناز دارد قبل از او حمید وارد عرصه موسیقی شد.

رضا یزدانی

alt

رضا یزدانی متولد 24 مهر 1352 در تهران خواننده ، آهنگساز و هنرپیشه می باشد ، فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی چوب و کاغذ است و مدتی دروازه بان فوتبال بود و یک دوره هم بورت تجربی دندان پزشکی می کرد.

سالار عقیلی

alt

سالار عقیلی متولد 11 آذر 1356 در تهران ، خواننده موسیقی سنتی است، دانش اموخته هنرستانی موسیقی سوره و فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری تئاتر می باشد که از 8 سالگی نواختن ساز را شروع کرد و حالا می خواند ایشان اولین کسی که در ایران حنجره خود را بیمه کرده است.

منبع: سایت سوربان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها