ابراز پشیمانی مهران احمدی از بازی در فصل ششم پایتخت

مهران احمدی، بازیگر نقش بهبود در سریال «پایتخت» معتقد است حضورش در فصل ششم این سریال اشتباه بوده و در این باره تاکید کرد: یکی از مهمترین پشیمانی‌های من در کل زندگی‌ام، بازی در «پایتخت ۶» بود.

ابراز پشیمانی مهران احمدی از بازی در فصل ششم پایتخت

مهران احمدی بعد از بازی در فصل ۲ و ۳ پایتخت، با این پروژه قطع همکاری کرد و مجددا در فصل ششم این سریال به جمع بازیگران اضافه شد.

او در این باره گفت: باید روی تصمیمی که در فصل سه «پایتخت» گرفتم و نقش بهبود را تمام کردم می‌ایستادم و برنمی‌گشتم.

احمدی گفته علت بازگشتش به این سریال، اصرار سه ساعته محسن تنابنده و برخی موارد دیگر بوده است. وی در این خصوص تصریح کرد: بازگشت بهبود به فصل ششم سریال «پایتخت» اصلا و ابدا درست نبود. صد بار دیگر هم ازم بپرسید می‌گویم نباید برمی‌گشتم. باید روی تصمیمی که در فصل سه گرفتم و نقش را تمام کردم می‌ایستادم، اما اصرار سه ساعته آقای تنابنده و مواردی که بهتر است درباره‌شان صحبتی نکنم، باعث شد.

وی تاکید کرد: یکی از مهمترین پشیمانی‌های زندگی من بازگشت به «پایتخت ۶» بود. منظورم فقط یک پشیمانی در کار حرفه‌ای نیست، یک پشیمانی مهم در کل زندگی‌ام بود که دیگر هیچ کاریش هم نمی‌توانم بکنم.

احمدی معتقد است پایتخت دیگر به پایان خودش رسیده است و دیگر نباید ادامه پیدا کند.

احمدی خاطرنشان کرد: وقتی خشایار الوند فوت کرد پایتخت تمام شد. این که می‌گویند خودمان بلدیم بنویسیم شعار است. خشایار الوند بسیار مهره مهمی بود در پایتخت که با رفتنش همه چیز تمام شد.

فصل ششم پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم و سرپرست نویسندگی محسن تنابنده در نوروز ۱۳۹۹ روی آنتن رفت و یکی از پرحاشیه‌ترین فصل‌های سریال بود. بعد از این بود که مقدم و تنابنده اعلام کردند دیگر قصد ساخت ادامه این مجموعه را ندارند.

حجم ویدیو: 13.05M | مدت زمان ویدیو: 00:01:21 | دانلود ویدیو
منبع: شهرآرا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • Me
    4

    این آقا خیلی ادا داره . تجربه میگه اینا رو اصلا نباید بازی داد . فهیم هم با رحمت خوشبختتر می‌شد .

  • ناشناس
    1

    کلا اگر ساخت سریال ایرانی از دو سری بیشتر شد نباید در آن بازی کرد ، فقط ضایع میشوید چون کارگردان و تهیه کننده فقط برای جیبشان کار میکنند و نه از روی هنر و هنرمندی

  • ناشناس
    5

    اگه پایتخت نبود تو اصلا دیده نمی شدی .

  • محمود
    0

    برای خودت پشیمانی داشت قطعا" این پشیمانی هنری نیست و بحث قول و قرار مالی و بازیگر مهمان و امثالهم داره . بنظرم برگشت بهبود به سریال دوباره رنگ و لعاب داد و مردم دوست داشتند. بدترین قسمتش بخش دوم فصل ششم بود که نقی چاق شده بود! ضمن این که مهران احمدی مثلا توی سریال سیاه چاله وجود و نقشش درخشان تره؟! نه! به اینها پول خوب بده ازسریال شون تعریف میکنن

  • محمد
    0

    نکات خیلی بدی داشت علی الخصوص فصل پنجم بهتر که بیش‌از ادامه پیدا نکرد بداموزیهایش تمام شد

  • ناشناس
    0

    من جاش بودم می رفتم خودکشی می کردم

  • ناشناس
    0

    هر سریالی نکات مثبت و منفی داره ولی در کل سریال خوب بود باعث حال خوب میشد اما دیگه حالا دوست نداری و نداشتی رو نباید هی تکرار کنی شاید دوباره با این گروه جمع شدی خواستی کار کنی . الان به چه کسی مربوط که شما اشتباه کردی یا نه و تمام زحمات یک گروه زیر سوال می بری

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها