دو برنامه نوستالژی تلویزیون برگشت

«سیمای خانواده» با شجاعی‌مهر خداحافظی کرد!

«صبح بخیر ایران» بعد از مدت‌ها غیبت به آنتن برگشت و اما «سیمای خانواده» و سری جدید آن بدون شجاعی‌مهر قرار است همزمان با عید قربان روی آنتن باشد.

«سیمای خانواده» با شجاعی‌مهر خداحافظی کرد!

دو برنامه نوستالژیک و خاطره ساز «صبح بخیر ایران» و «سیمای خانواده» با حال و هوای نو از عید قربان به آنتن شبکه یک سیما باز می‌گردند.

برنامه «صبح بخیر ایران» به تهیه‌کنندگی داود مرادیان و کارگردانی احمد مصطفوی با هدف بودن دوربین بین مردم و ارتباط نزدیکتر با مخاطبان دارای سه آیتم در سه میزانسن کلی ست، آیتم اطلاع‌رسانی با سه مجری ثابت و کارشناس میهمان، آیتم گفت‌وگو با مردم که میز گفت‌وگو با مردم جامعه خواهد بود، آیتم میز کارشناسی با معرفی نیازها و آموزش‌های مورد نیاز مخاطبان سه آیتم ثابت برنامه هستند و همچنین میزگفت‌وگو با مسئولین جمهوری اسلامی در مناسبت‌ها با حضور یک مسئول به روی آنتن خواهد رفت.

این برنامه تولید گروه اجتماعی شبکه یک سیماست که شنبه تا پنجشنبه ساعت 6 صبح از آنتن این شبکه پخش خواهد شد.

برنامه نوستالژی دیگر «سیمای خانواده» است که این روزها با هدف فضایی آموزشی و بردن آموزش‌ها به خانه برای بانوان خانه‌دار در حال آماده‌سازی است. در سری جدید این برنامه به گفته ایمان گودرزی تهیه‌کننده از حدود 10 کارشناس در حوزه‌های مختلف بهره برده می‌شود. 

آیتم خانه‌داری با معرفی راهکارهای مناسب برای بانوان به عنوان مثال برای انتخاب یک فیلم، یک کتاب، بهداشت اورژانسی در منزل، آیتم ایران بانو با معرفی زنان تاریخ‌ساز و حماسه آفرین ایران و همچنین آیتم زن قهرمان و آیتم مطالب مهم روز در خصوص حوزه بانوان از مجموعه تدارک این برنامه برای مخاطبان است.

«سیمای خانواده» با اجرای فاطمه دیلمی، مریم قاسمی و فاطمه رضاپور و تهیه کنندگی ایمان گودرزی از گروه اجتماعی شبکه یک سیما هرهفته شنبه تا پنجشنبه ساعت 12:30 روی آنتن این شبکه خواهد رفت.

با نگاهی به ترکیب مجریان، نامِ هرمز شجاعی‌مهر مجری قدیمی تلویزیون که مخاطبان او را با «سیمای خانواده» می‌شناسند، دیده نمی‌شود. او در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم به این نکته اشاره کرد که 41 سال در این برنامه اجرا کردم و حالا دیگر نیستم. من قبل از تعطیلی موقت مشکل مجرای اشکی پیدا کردم و برای عمل جراحی اقدام کردم و گفتم مقداری استراحت و برگشتم دیدم «سیمای خانواده» تعطیل شده و الان می‌بینم که دیگر نیستم. برای این برنامه و عوامل آن آرزوی موفقیت و سلامتی را دارم. 

پخش برنامه«صبح بخیر ایران» و «سیمای خانواده» از روز عید قربان به ترتیب ساعت 6 صبح و 12:30 ظهر از شبکه یک سیما آغاز خواهد شد.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • ناشناس
    9

    شجاعي مهر بسيار عالي بود...

    نظرات شما -
    • ناشناس
      6

      خدا را شکر که بعد از 44 سال به علت بیماری و کهولت سن کنار گذاشته شد! خسته شدیم از اینکه اینقدر قیافه تکراری این پاچه خوار را در برنامه سیمای خانواده مشاهده کردیم!

  • ناشناس
    9

    آفرین به آقای شجاعی مهر با این شخصیت پخته، اجرای عالی و صدای آرام بخش.
    ایشان از افتخارات تلویزیون ایران هستند.
    متاسفیم برای تلویزیون که در کنار خداحافظی خود خواسته برخی مثل ایشان، با اخراج و راندن مدیرخواسته، شخصیت های مهمی را از تلویزیون راند!

  • پروین
    8

    تلویزیون ایران یه مشت مفت خورتکراری به اسم ......روهمش نشون میدن که اصلاخودشونم نمیدونن چی میگن اصلاازحرف های خودشون سردرنمیارن چه برسه به بیننده بعدم سریال های تکراری حال بهم زن شبکه خبرهم که ماشاءالله همه بدهستن فقط ماخوبیم شبکه های دیگه هم یه مشت اجق ووجق نشون میدن .یه شبکه موسیقی بزارین یه شبکه هنروآشپزی بزارین

  • ناشناس
    0

    تو رفتی و پیر کارمندان زیر ساخت نرفتند جل الخالق

  • ناشناس
    6

    اقای شجاعی مهر دورد بشما الهی همیشه سلامت در کنار خانواده ات که پر از مهر و محبت هستش از خداوند متعال عمر با عزت با آرامش داسته باشید با سپاس

  • ناشناس
    2

    خدایا شکرت/ برنامه هایی مثل سیمای خانواده و ... در شبکه های مختلف سیما چه ارزش رسانه ای دارند جز اموزش اشپزی و خیاطی .... که به درد هیچ کس نمی خورد. البته برای رپرتاژ آگهی ظروف تفلون یا دکتر یا فرش و میز و کفش بد نیستند

  • نم
    6

    آقای شجاعی مهر در طول این سالیان تجارب باارزش و ارزنده ای را بدست آورده اند و بهتر است از ایشان به عنوان کارشناس دراین برنامه استفاده شود.پیران با تجربه حکم گنج را دارند مواظب گنجینه هایمان باشیم.پند پیران و نیروی جوانان کوهها را جابه‌جا می کند.

  • ناشناس
    7

    سلام آقای شجاعی مهر خیلی محبوبیت دارن واقعا حیفه ایشون رو کنار بگذارن همه به صحبتهای بسیارخوب ایشون عادت کردن لطفا به انهمه سابقه کار و محبوبیت مردمی احترام بگذارید و مردم رو از وجود این مجری بسیار بسیار توانا محروم نفرمائید .
    براشون شادی و سلامتی پیوسته آرزومندیم

  • ناشناس
    2

    یکی از نکات بارز اخااقی آقای شجاعی مهر ادب و احترامی بود که به مهمان برنامه ابراز میکرد . سلامت باشند همیشه

  • ناشناس
    0

    برای آقای شجاعی مهر آرزوی سلامتی دارم .از مجریان با روحیه و خونگرم رسانه بود .مجریان جدید دلنشین و حرفه ای نیستند .حرفها شون چون از دل نیست ،لاجرم به دل هم نمی نشینه.

  • ناشناس
    0

    واقعا من به ایشون ۲۰ میدم ان شاءالله هرجا هستن سلامت و موفق باشن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها