محسن یگانه در دادگاه

طی روزهای گذشته تصمیم عجیب محسن یگانه برای فروش بلیت‌های کنسرتش از طریق یکی از سایت‌های بلیت‌فروشی سینما(سینماتیکت) حاشیه‌ساز شده بود، تصمیمی که در ادامه حواشی این خواننده و تهیه‌کننده‌اش نهایتا به دادگاه کشیده خواهد شد.

محسن یگانه در دادگاه

به نقل از بهمن بابازاده خبرنگار موسیقی، او از دادگاهی خبر داد که محسن یگانه با شکایت تهیه کننده قبلی خود، به آن احضار شده است.

بر اساس گفته های این خبرنگار، یگانه به دلیل  بدهی و اختلافات مالی با برادران حاتم پور، با تحریم سایت‌های بلیت‌فروشی موسیقی مواجه شد تا برای فروش بلیت‌هایش سراغ همکاری با سایت بلیت‌فروشی سینما برود!

در هفته های گذشته اظهارات این خواننده روی سن، هر روز موج جدیدی از حاشیه ها را باعث می‌شد. یگانه در نخستین اظهار نظر خود از امتناع سایت های بلیت فروشی کنسرت برای فروش بلیت هایش گفت و روی صحنه کنسرتش اعلام کرد: «خیلی ها دوست نداشتند ما روی این صحنه باشیم و حتی بلیت کنسرت ما را هم حاضر نبودند بفروشند.»

با کشیده شدن این اختلاف به سایت‌های بلیت فروشی سینما باید دید آیا این شروعی برای ورود این سایتها به حوزه‌ موسیقی خواهد بود یا این پرونده قضایی روی فعالیت این سایت‌ها هم اثر می‌گذارد.

منبع: اعتمادآنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ...
    4

    نگران نباشید.
    برای تبرئه ی خودش ازجایگاه پدر شهیدش سوء استفاده خواهد کرد.
    ما مدیون شهدا و اسراء و جانبازان گرامی هستیم.
    ولی خدائیش یه نفر رفته جنگ همه جا و همه جوره ، ده نفر از بغلش دارن میخورن.
    از سهمیه های کنکور بگیییییییر تا آزمون وکالت و آزمون های استخدامی و تبرئه در دادگاهها و هزاااار کوفت و زهرمار دیگه...
    بقیه آدم نیستن.
    بقیه باید پدر صاحابشون دربیاد تا کنکور قبول بشن یا جایی استخدام بشن یا هر کوفت و زهرمار دیگه..

    نظرات شما -
    • امیرکبیر
      1

      این سیستم داری حکومتی خودش برگرفته از افکار دانشمندان توتاليتر است که حتی ذره ای به غیر هم کیشان خود اعتماد ندارند....بنظرشما مثلا الآن جنتی باید چکاره میبود ویا مثلش را دنیا هنوز ندیده..

  • ناشناس
    0

    کاربر ۱۳.۴۸ واقعا حقیقت را گفتید.طرف حتی در آزمون استخدام دستگاه دولتی شرکت نمی‌کند و جذب دستگاه دولتی می‌شود و آن هم استخدام رسمی .ولی دیگران که سهمیه ندارند اگر قبول شوند استخدام ازمایشی و پیمانی و قراردادی میشوند‌

  • امیرکبیر
    3

    حق با آقا محسن است چون بدلیل کمبود سوخت یگانه مجبورشد خود را دوگانه سوزکند

  • اسی
    0

    اینم آخرش مث بعضبا، ممن

  • اسی
    0

    اینم مث بعضیا آخرش ممنوع الکار میشه، میزاره میره اونور اب.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها