معرفی کتاب:

کتابی ترسناک که جنایتی عجیب را روایت می‌کند!

کتاب تیمارستان متروک اثر معروف دن پبلاکی درباره‌ نوجوانی است که وارد ساختمانی خاص می‌شود و برای خود و اطرافیانش وحشت به ارمغان می‌آورد.

کتابی ترسناک که جنایتی عجیب را روایت می‌کند!

قرار بود جایی برای درمان بیماری‌های روانی نوجوانان باشد اما تعدادی از بیماران می‌میرند و تیمارستان تعطیل می‌شود.

کتاب تیمارستان متروک اثر معروف دن پبلاکی درباره‌ی نوجوانی است که وارد این ساختمان می‌شود و برای خود و اطرافیانش وحشت به ارمغان می‌آورد.

شخصیت اصلی رمان تیمارستان متروک (The ghost of Graylock) پسری به نام نیل کیدی محسوب می‌شود که به همراه خانواده‌اش برای زندگی به شهر هدسون آمده است.

او شایعات بسیاری درباره تیمارستان گری‌لاک‌هال می‌شنود و متوجه می‌شود که در سال‌های دور مرگ‌های مرموزی در این مکان صورت گرفته است و ارواح همچنان در آن حضور دارند.

این شایعات نیل را مانند هر نوجوان ماجراجوی دیگری تشویق می‌کند تا به این مکان رعب‌انگیز برود و از نزدیک ساختمان را بررسی کند.

او به همراه دوست جدیدش بری راهی تیمارستان گری‌لاک‌ می‌شود و با خود چراغ قوه، باتری و دوربین می‌برد تا ماجراجویی خود را ثبت کند. نیل هیچ‌گاه فکر نمی‌کرد که ماجراجویی ساده‌ی آن‌ها به فاجعه‌ای وحشتناک ختم شود!

دن پبلاکی (Dan Poblocki) با قلم خود شما را مسحور کتاب می‌کند و برای‌تان چاره‌ای نمی‌گذارد جز این‌که تا پایان داستان شگفت‌انگیز و جذابش او را همراهی کنید.

توضیحات بیشتر را در این ویدئو ببینید.

حجم ویدیو: 9.24M | مدت زمان ویدیو: 00:01:29 | دانلود ویدیو
منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • 🐜
    2

    این روزها هیچکس سرجای خودش نیست کسی ب خواندن کتاب علاقه ای ندارد کله ها درگیر مسائل مالی واقتصادی واعتیاد خانمان‌سوز درگیر شدند

  • ناشناس
    0

    چقدر دلم می خواهد وقتی داشتم تا کتاب بخوانم اما افسوس که از صبح تا آخر شب دنبال لقمه ای نان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها