جدیدترین تصاویر از بهروز وثوقی و گوگوش در یک قاب/ ویدئو

بهروز وثوقی، همسرش و گوگوش را در اکران خصوصی مستند «بهروز، تصویر یک اسطوره» ببینید.

جدیدترین تصاویر از بهروز وثوقی و گوگوش در یک قاب/ ویدئو

دراین تصاویر بهروز وثوقی، همسرش و گوگوش را در مراسم اکران مستند «بهروز، تصویر یک اسطوره» ساخته سپهر میکائیلیان در لس‌آنجلس می بینید.

۴۷ سال پس از آخرین همکاری بهروز وثوقی و گوگوش در فیلم «ماه عسل» این دو ستاره دهه پنجاه شب گذشته در اکران مستند «بهروز؛ تصویر یک اسطوره» اثر سپهر میکاییلیان در کنار هم قرار گرفتند.

بهروز وثوقی و گوگوش محبوب‌ترین زوج سینمایی دهه پنجاه سینمایی ایران بودند که در چهار فیلم «پنجره»، «ممل آمریکایی»، «همسفر» و «ماه عسل» در فاصله سال‌های ۱۳۴۹-۱۳۵۵ با هم همکاری داشتند.

حجم ویدیو: 4.82M | مدت زمان ویدیو: 00:00:41 | دانلود ویدیو
منبع: سینما دیلی
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناشناس
    3

    سلامت باشید هر دوتون

  • عاشق
    5

    باعث افتخار هر ایرانیست که هنرمندانی همچون بهروز وثوقی دامه حفاظاته در دورترین نقاط ایران ، اینگون میدرخشند و بعث میشوند مردم دنیا از ایران عزیزمان به نیکی یاد کنند .
    امیدوارم خدا این دو عزیز هنرمند و سایر هنرمندان ایرانی مقیم کشورهای آمریکایی و اروپایی که مجبور شدند به دلیل غصب سلطنت محمدرضا شاه پهلوی توسط طالبان سال57 ایران را ترک کنند در پناه خودش محافظت بفرماید و آن عزیزانی که به رجمت خدا رفتند از قبیل هایده حنجره طلا و مهستی سلطان صدا را نیز با صلحا ، علما و مقربین درگاهش محشور نماید

  • ناشناس
    3

    ماشاالله ماشاالله ای بزرگترین مشاهیر زن و مرد ایران. خداوند حافظتان باشد. هرکس از شما پیروی کند قطعا سعادتمند میشود.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      هر چند طعنه بود اما تو بسوز .

  • ناشناس
    2

    بهروز و گوگوش عشقه عشق خدا دیگه مانند این نخواهد آفرید همتا ندارند اسطوره هستند اسطوره
    حیف که در ایران نمی توانند هنر نمایی کنند صد حیف

  • حسین
    1

    یادش بخیر چه دورانی بود ؟ آن دوران طلایی دیگر نخواهد آمد ؟ من این دوران 18 سالم بود کار آن موقع چقدر راحت پیدا می شد نه تورمی بود نه جنگی بود آن موقع آخر هقته با خانواده به سینما می رفتیم و بعد از سینما شام مفصلی در رستوران می خوردیم فقط با حقوق دولتی ؟ ای دنیا کجایی به داد بچه های ما برس ؟ امان از گرانی - بیکاری - اختلاس - نامردی ها - له کردن آدمهای ضعیف - بی عدالتی در دستمزد ها-سو ء مدیریت های دولتی ....................؟ خدایا شما شاهد خوبی هستی ما کی بودیم الان چی شدیم خدایا جوانان ما دراین دوران خیلی له شدند به دادشون برس آمین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها