بازیگران «گاندو» به همراه چند هنرمند دیگر در کربلا

محمد مختاری و نیلوفر شهیدی در موکب‌های اربعینی کربلا در حال خدمتگزاری‌اند. مهران رجبی و گروه هنرمندان از جمله خاله شادونه با استقبال راهپیمایان حسینی مواجه شدند. به گونه‌ای که کودکان بسیاری در مسیر از ملیکا زارعی خواستند تا با آنها عکس بگیرد.

بازیگران «گاندو» به همراه چند هنرمند دیگر در کربلا

 همزمان به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی، عاشقان اباعبدالله الحسین(ع)  و جمعی از بازیگران سینما و تلویزیون کشورمان راهی مسیر کربلا شده اند تا در پیاده‌روی اربعین شرکت کنند. امسال هم همچون سالهای گذشته هنرمندان ایرانی با حضور در مسیر پیاده‌روی اربعین عشق و ارادت خود را به اهل‌بیت (ع) به تصویر کشیده و صحنه‌های زیبایی را خلق کردند.

از این جهت جمعی از هنرمندان و بازیگران سینما و تلویزیون همچون داریوش ارجمند، محمد فیلی، رضا فیاضی اسماعیل خلج، ارسلان قاسمی، مهران رجبی، محمد مختاری، نیلوفر شهیدی و... برخی از آنها با حضور در موکب‌های مختلف  لحظاتی به خدمت رسانی به زائران اباعبدالله(ع) پرداختند.

کاروان هنرمندان ایرانی در مسیر نجف کربلا به دریای اربعین پیوستند. مژگان اخلاقی بازیگر سریال «عشق کوفی»، محمد مسلمی از عموهای فیتیله‌ای، نیلوفر شهیدی بازیگر تلویزیون، زهرا شوقی مجری و حسین کلهر مجری و کمدین تلویزیونی  از جمله چهره‌های تلویزیونی‌اند که در راهپیمایی اربعین حضور داشتند. فرزاد حسنی نیز در اربعین حسینی شرکت کرد و تصاویر او در حرم عتبات مشاهده شد.

اربعین 1402 , صدا و سیما , تلویزیون , سریال , هنرمندان , کربلا , فیلم ,

اربعین 1402 , صدا و سیما , تلویزیون , سریال , هنرمندان , کربلا , فیلم ,

نکته جالب پذیرایی از زائران حسینی و خدمتگزاری بازیگران سریال «گاندو» بود که توجه بسیاری را به خودش جلب کرد. محمد مختاری و نیلوفر شهیدی بازیگران سریال «گاندو» در کنار خیرالله تقیانی‌پور کارگردان سریال «نجلا» در حال خدمتگزاری به زائران دیده می‌شوند. آنها در موکب عراقی‌ها با پیتزا از زائران حسینی پذیرایی کردند. 

البته ویدئو و عکس‌هایی از دیگر بازیگران هم منتشر شده است. از سلفی‌گرفتن مردم با مهران رجبی تا کودکانی که دوست داشتند ملیکا زارعی معروف به خاله شادونه را از نزدیک ببینند و با او عکس بگیرند. نیلوفر شهیدی که در کاروان هنری چند سال قبل همراه با شقایق فراهانی، پیام دهکردی، مسعود فراستی و جواد افشار به کربلا آمده بود به این نکته اشاره کرد که از امام حسین(ع) تشکر می‌کنم یک بار دیگر مرا طلبید. 

یک بار در آستانه ازدواجم این اتفاق افتاد و این بار هم در روزهایی که فکر نمی‌کردم اسباب سفرم مهیا شود قسمتم شد در میان راهپیمایان حسینی حضور پیدا کنم. می‌دانید تنها چیزی که می‌توانم بگویم سفر کربلا را نمی‌توان تعریف کرد و باید از نزدیک لمسش کرد.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 15
  • ناشناس
    15

    اینو میگن سلبریتی های قدرشناس اهل بیت دوست

    نظرات شما -
    • حسن
      1

      تو گاندو که خدمت گذاری کردند
      الان هم که تکمیل کردند

      مغزشویی رو البته

  • ناشناس
    15

    احسنت بهشون. بهترین کار را کردند. درد و بلاشون بخوره تو سر برخی سلبریتی های وطن فروش خائن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      6

      توهین نکنیم به اعتقادهم احترام بزاریم هرکی یه جوریه اینادوست دارن قرآن بخونن لباس پوشیده بپوشن جاهای زیارتی برن کارخیرکنن نذری بدن بعضی هاهم دوست دارن بیحجاب باشن کنسرت برن تفریح برن نوشیدنی بخورن پارتی برن .اون دوگانگی نبایدمیشدکه شده باتوهین به هم درست نمیشه باتوهین ومسخره کردن همدیگه نه اقتصاددرست میشه نه حجاب وبیحجابی .

  • ناشناس
    2

    عاشقان ابا عبدالله؟!اميدوارم اينها شو و خودنمايى نباشد!قيام امام حسين براى مقابله با ظلم و جور و فساد بود.هر كدام از اينها(هزاران نفرى كه به كربلا و نجف مى روند) اگر در مقابل ظالم ايستادند و فساد را برملا كردند و حق مظلومى را گرفتند آن وقت سالكان واقعى امام حسين هستند!و گرنه در محضر الهى به جرم نفاق و دورويى بايد جوابگو باشند

  • ناشناس
    7

    انشاالله بريز و بپاشهايى كه از بيت المال در آنجا انجام مى شود مورد تاييد همگان باشد و حلال و حرام با هم خورد زائران نرود

    نظرات شما -
    • ناشناس
      8

      بریز و بپاش بیت المال؟!!! کدوم بیت المال؟!!
      تو میدونی که همه چیزهایی که در این مسیر به زائران تقدیم میشه از جیب شخصی موکب داران هستش؟
      میدونم که نمیدونی،

      فردا بلید جواب پس بدی، مواظب باش چی داری به خورد مردم میدی‌.

    • ناشناس
      2

      تهمت ناحق میزنی بایدجوابگوباشی اکثرموکب هاباهزینه شخصی خودشون هست بفکراین دنیات که نیستی بفکرآخرتت حداقل باش

    • رحیم اب منگل
      1

      فقط ۳۰۰۰ میلیارد از بودجه وزرات راه و از بیت‌المال رفته بود

  • Slam
    0

    حرف من به اون دسته از صاحبخانه هایی که وجدان ندارند و سر مستاجر با پنبه میبرند دلخوش به آنی که حج و کربلا میروید ای ریاکاران ملعونا غافل از آنید که لعن و نفرین مستاجران بدرقه راهتان هست ظاهر سازی کنید ریا کاری کنید ابوالفضل توی سرتون بژنه شما که پا روی حلقوم مستاجر گذاشتی احتمالا بنده شیطانی

  • باشششه
    2

    سنگ مفت گنجشک مفت عکس یادگاری مفت خدا میداند توی کله تان چی میگذره

  • ناشناس
    0

    امیدوارم این خرج‌ها از حق مردم نباشه چون خیلی ها راضی نیستن

  • ناشناس
    1

    کار بعدی شما تزمین شد

  • شیخ ممدوح
    0

    واقعا خوشا بحال این هنرمندان که از نزدیک لمس اش کردند

  • ناشناس
    1

    سیل پیشنهادات بازی به سویشان روانه خواهد شد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها