کیهان: بازیگری که از ایران مهاجرت کرده، می‌خواهد خودکشی کند

کیهان نوشت: اشکان خطیبی بازیگر سینما که در جریان اغتشاشات سال گذشته از ایران خارج شد، در جدیدترین ویدیوی خود گفته است که به انتهای خط رسیدم.

کیهان: بازیگری که از ایران مهاجرت کرده، می‌خواهد خودکشی کند

خطیبی در بخشی از این ویدیو می‌گوید: «آن‌هایی که مانند من مهاجرت کردند می‌دانند، وقتی به این نقطه می‌رسی یعنی ته‌خط! یعنی دیگر راهی نمانده است. چندبار تصمیم گرفتم همه چیز را تمام (خودکشی) کنم.

ببینیداظهارات جدید اشکان خطیبی پس از مهاجرت از کشور

خطیبی در بخشی از این ویدیو می‌گوید: «آن‌هایی که مانند من مهاجرت کردند می‌دانند، وقتی به این نقطه می‌رسی یعنی ته‌خط! یعنی دیگر راهی نمانده است. چندبار تصمیم گرفتم همه چیز را تمام (خودکشی) کنم! چندبار از بغض به هق‌هق رسیدیم

چندبار چمدان بستیم و شهر به شهر و مرز به مرز در جست‌وجوی خانه برای خود بودیم! دلتنگی، دلتنگی و دلتنگی...»

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • شهرام.ر
    1

    درصد بالایی از مردم کشور ، احساس می کنند که به اخر خط رسیده اند ولی خودکشی هم نمی کنند .کسانی که عامل اصلی ایجاد چنین احساسی در میان مردم هستن باید از وجودشون خجالت بکشند ( اگه خودکشی کنند هم بد نیست).

  • ناشناس
    1

    بيچاره ايرانى جماعت!اگر در كشور خودش باشد يا كشته مى شود و يا زندانى يا بايد زندگى با حداقلها را تحمل كند!آنطرف هم كه مى رود احتمال دارد به خاطر دلتنگى دست به كارى بزند تا زندگيش را تمام كند!

  • دلسوز
    0

    بهتر است، رافت اسلامی شامل چنین افرادی شود.
    و ایشان به کشور عزیزمان ایران دعوت کنیم، هر چه باشد خطای فرزند قابل اغماض است. تا توانی دلی بدست آر ، که دل شکستن هنر نمی باشد.

  • رابی
    1

    جناب شریعمتداری
    ایشان به خاطر مشکلاتی که دوستان شما در ایران برایشان ایجاد کردند قصد خودکشی دارند نه به خاطر رفاه و امنیت کشوری که در آن پناهنده اجباری شده است.در ضمن فعلا خودکشی نکرده و زنده هستند.بهتر است شما یک آمار از میزان خودکشی ایرانیان در دوره ریاست پرفسور رئیسی از دوستانتان در وزرات بهداشت بگیرید،تا متوجه شوید که دوستان انقلابی و اصولگرایتان چه بلایی سر این ملت آورده اند که در دوره ریاست پرفسور رئیسی آمار خودکشی ها در کشور دوبرابر بیشتر شده است.

  • ناشناس
    0

    ایران مال همه هست برگرد وبیا ، نمی‌دونم چرا اینجا احساس امید و خوشبختی وجود ندارد فقط گرانی و غزه اولویت دولت هست

  • جاوید
    3

    بعضی از ایرانی ها فکر میکنن که تمام مشکلات و سختیهای دنیا فقط داخل کشور خودشونه اما وقتی میرن اونور آب تازه میفهمن که چه خبره!

  • ناشناس
    0

    اقای خطیبی برگرد ایران .
    ایران برای همه است .
    من نمیدونم چرا ملت ما یاد گرفته به خود تخریبی فکر کردن ک ایران تماما بدبختیه کشورای دیگه تو رفاه و خوشبختی هست ؟نه خیر اینجورینیست .
    کسایی ک رفتن اونور میدونن ک ایران هنوز هم بهشته .
    پس اینقدر ایران و ایرانی رو تخریب نکنید ای جماعت .
    این ها کسایی هستن ک پول دارن و رفتن ولی الان به این حال و روز افتادن .هیچ جا کشور خودمون نمیشه .
    بیشتر کسایی ک رفتن خارج پست ترین جا ها دارن کار میکنک ک تو ایران حتی فکرشم نمیکردن .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها