گفتگوی خبرفوری با «خسرو احمدی» بازیگر فیلم "پرویز خان" / دهه شصتی‌ها او را به نام «دولنگ» می‌شناسند

خسرو احمدی در تازه‌ترین کار سینمایی‌اش در یک اثر فوتبالی حضور یافته، درحالی که می‌گوید: اهل فوتبال نیستم و جالب اینکه آقای دهداری را اصلا نمی شناختم و جالب تر اینکه وقتی فیلمنامه را تحویل گرفتم روز بعدش مقابل دوربین قرار گرفتم و از نقشم هیچ پیش زمینه ای نداشتم!

گفتگوی خبرفوری با «خسرو احمدی»  بازیگر فیلم "پرویز خان" / دهه شصتی‌ها او را به نام «دولنگ» می‌شناسند

خسرو احمدی بازیگر فیلم سینمایی پرویز خان در حاشیه جشنواره فیلم فجر در گفتگو با خبرفوری اظهار داشت: یک روز وقت داشتم تا درباره نقش خود در "پرویز خان" تحلیل و بررسی داشته باشم اما به هرحال خوشبختانه دوستان پشت صحنه که سررشته خوبی نسبت به فوتبال داشتن به من در ایفای بهتر نقش کمک کردند.

او که با کارکتر کودکانه "دولنگ" برای دهه شصتی‌ها آشناست، اظهار داشت: متاسفانه تلویزیون هم اکنون برای بچه های امروز هیچ برنامه خوبی ندارد در حالیکه کودکان این نسل سرشار از هوش و استعداد هستند و ما چیزی نداریم که بتواند برای آنها مثمرثمر واقع گردد در کل این نسل تسلی است که احتیاج به خوراک فرهنگی هنری و حتی فکری خوبی دارد.

وی همچنین تاکید کرد: بنده بچه تئاتر هستم و اگر هزاران فیلم و سریال نیز بازی کنم ولی باز می گوییم از نسل تئاترم و این عرصه را عاشقانه دوست دارم با و جود آنکه درآمد خوبی نمی تان از آن کسب کرد.

مشروح گفتگو را در ادامه ببینید:

حجم ویدیو: 77.78M | مدت زمان ویدیو: 00:11:16 | دانلود ویدیو
منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها