صحبتهای تند حسین عابدینی بازیگر فیلم خاطره انگیز «باران» علیه مهران رجبی در گفتگو با خبرفوری

یک بازیگر در گفتگو با خبرفوری به انتقاد از مهران رجبی در اجرای برنامه‌های متعدد پرداخت.

صحبتهای تند حسین عابدینی بازیگر فیلم خاطره انگیز «باران» علیه مهران رجبی در گفتگو با خبرفوری

حسین عابدینی فیلم خاطره انگیز باران و آپاراتچی در ارتباط با حضور کم رنگ این روزهای خود گفت: متاسفانه در عرصه بازیگری سینما و تلویزیون،  یکسری باندهایی تشکیل شده که بصورت چرخشی کار می کنند و به بنده و همکاران امثال من که در داخل این باندها نیستند می گویند شما غریبه هستید و باید خارج از محدوده ما بایستید. 

وی که در حاشیه جشنواره فیلم فجر لا خبرفوری گفتگو می‌کرد، افزود: در واقع نمی دانند که پارتی حسین عابدینی خداست و دعای پدرومادر پشت سرش است و شما تا مدتی می توانید بنده و امثال من را از این دایره دور نگه دارید.

وی ادانه داد: امسال بنده قرار بود با ۳فیلم در جشنواره فجر حضور داشته باشم و جزو پرکارها باشم، اما با نیامدن دو اثر فقط با آپاراتچی ، در فجرچهل و دوم حضور یافتم .

عابدینی خاطرنشان کرد: کم کاری سبب شده برخی از دوستانم که بازیگران توانایی نیز هستند دچار افسردگی شوند به گونه ای که حتی گاهی خبر می رسد بازیگری فوت شده است. به نظرم گاهی بی عدالتی ها، تبعیض ها و نامهربانی ها سبب این افسردگی ها و حتی فوت شدن‌ها می شود.

او تاکید کرد: مخاطبان بیشتر بنده را با کارهای مجید مجیدی و  سریال بچه های مدرسه همت به یاد می آورند.

این بازیگر در ادامه، با انتقاد از یکی از همکاران سینمایی خود گفت: مهران رجبی بازیگر خوبی است اما نباید همه چیز را با پول ببیند و با کله شیرجه بزند!  به عبارتی اوبازیگری را با بیزینس اشتباه گرفته. 

وی یادآور شد: یکبار به او گفتم تو با کارگردانان خوبی همچون عیاری و میر کریمی کار کردی حیف نیست که کارنامه کاری خود را با پذیرفتن هر کاری خراب می کنی؟ او در جواب من گفت که ما نجاریم ،در و پنجره سازیم؛ یکی از بالای شهر سفارش می‌دهد و دیگری از پایین شهر!

عابدینی گفت: چند سالی است دورخیز کرده ام برای ورود به عرصه کارگردانی و به امید خدا سال آینده اولین کار گارکردانی خود را در قالب ساخت فیلم کوتاه آغاز خواهم کرد.

مشروح گفتگو را در ادامه ببینید:

حجم ویدیو: 57.00M | مدت زمان ویدیو: 00:14:13 | دانلود ویدیو
منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 15
  • ناشناس
    15

    دمش گرم واقعا بازیگر خوبی است

  • کوروش کبیر
    9

    حرف ایشون بی‌منظوره ولی تحت تاثیر فضای مجازیه که یه عده برای عدم حمایت ایشون از اغتشاشات میسوزن و شروع به تخریب ایشون کردن. در حالی که افراد دیگه‌ای هستن که با کله تو تلویزیون شیرجه میزنن و هر روز تو قابن. فقط اینکه قبلا هم مجری بودن هم تهیه‌کننده‌ الآن فقط تهیه‌کنندن و یه برنامه اینترنتی هم راه انداختن و یه وقت هم فکر نکنین که در زمینه ورزش هستن!!!!

  • حسن
    6

    افرین

  • ناشناس
    0

    الان این کجاش تند بود ؟؟؟؟؟

  • ناشناس
    25

    تو دیگه کی هستی چه اعتماد به نفسی داری یه دو تافیلم از صدقه سری مجید مجیدی بازی کردی حالا واسمون از نقد و کارگردانی صحبت میکنه.فکر نمیکنی این پیرهن به تنت گشاده براد پیت ایران

  • ناشناس
    17

    خوشم میاد از مهران رجبی توانا و پرانرژی احسن به دهه چهلی از زن و کرد همه پرتوان پرانرژی و قوی باهوش

  • م د
    14

    به نظر من حق با جناب مهران خان رجبی هست بازیگر باید نقشی را که کار گردان به او محول میکند به نحو احسن اجرا کند شما آنچنان کار ارزنده ای نداری که این همه شاخ شونه می‌کشی در حد و اندازه استاد رجبی نیستی

  • عباس
    3

    درود بر شرفت

    نظرات شما -
    • ناشناس
      17

      درود بر شرفت آقای مهران رجبی

  • ناشناس
    1

    در مملکت ما، پارتی بازی؟ رانت و مافیا؟ دلالی و سفارش کاری؟ تبعیض و تناقض؟ تضاد و دورویی؟ بی عدالتی؟ شعار و ادعا؟ ناکارآمدی و سوء مدیریت؟ فاصله طبقاتی؟ نه نه نه اصلا و ابدا

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اصلا در اسلام ظلم و بی عدالتی داریم ؟

  • ناشناس
    15

    درود بر شرف مهران رجبی ؛ آقای رجبی بزار وطن فروشان از شما بد گویی کنند؛

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      معلومه وطن فروش کیه . معلومه چه کسانی سفره مردم را کوچ و کوچک تر کردند . معلومه چه کسلنی پول ایران را و مردم ایران را بی ارزش و کم ارزش کردند .

      وقاحت حد و اندازه نداره وقتی پای نفع و سود شخصی وسط باشه . طرف بخاطر گرفتن امتیاز حتی به مادر خودش خیانت می کنه .

      افسوس وطن دست چه کسانی افتاده .

  • ناشناس
    16

    آقای رجبی از آنجای که همیشه خودش است و ریاکاری نمی کنه و براش تهدید شدن و توهین کردن از طرف برخی مهم نیست خار چشم خیلی از همکارانش شده

  • ناشناس
    3

    بی خود کرده خودشو با مهران رجبی مقایسه کرده . مهران رجبی هنرپیشه مردمی هست . ولی یک عده در شرایط بحرانی ثابت کردند طرفدار زن هرزه گی هستند . انتظار نداشته باشند مورد حمایت دولت و مردم باشند . این دوران یه عده رو محک زد .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها