تقدیر شبکه نسیم از آتش‌نشان شهید

تقدیر شبکه نسیم از آتش‌نشان شهید

مدیران شبکه نسیم و عوامل برنامه آب و آتش با حضور در منزل آتش‌نشان قهرمان، شهید علی مستوفی، از ایثار وی تجلیل کردند.

به گزارش ايسنا به نقل از روابط عمومی شبکه نسیم، با اعلام خبر شهادت شهید علی مستوفی آتش‌نشان فداکار و ایثارگری که در جریان مهار آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو تهران به شهادت رسید - و چندی پیش در برنامه تلویزیونی آب و آتش شرکت کرده بود - قائم مقام شبکه نسیم و جمعی از عوامل این برنامه، با حضور در منزل وی، از ایثار این شهید گرانقدر تجلیل کردند.

در این دیدار علی‌اکبر کاظمی (قائم مقام شبکه)، غلامرضا بختیاری (تهیه‌کننده)، عباس ‌اختری (کارگردان)، میرطاهر مظلومی (راوی) و حسام ناصری (مجری) مسابقه آب و آتش ضمن عرض تسلیت به خانواده این شهید گرانقدر برای او طلب رحمت و مغفرت کرده و فرم شرکت در مسابقه که از سوی وی تنظیم شده بود و لوح یادبودی را از طرف حسین کرمی، مدیر شبکه نسیم، به خانواده این شهید ایثارگر تقدیم کردند.

علی مستوفی یکی از آتش‌نشانانی است که در مسابقه «آب و آتش» حضور داشته و چند روز پیش خبر شهادتش رسانه‌ای شد. وی به همراه دوستانش در قالب تیم آتش‌نشانان شرق در قسمت دهم مسابقه حاضر و در این مسابقه جزو برندگان آن هم بود.

در پایان این دیدار، آخرین لباسی که این شهید قبل از اعزام به عملیات ساختمان پلاسکو بر تن داشته به عنوان یادبود به شبکه نسیم اهدا شد.

منبع: ایسنا

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها