اجازه هیچ گونه تحرک و دست درازی به دشمنان نمی‌دهیم

اجازه هیچ گونه تحرک و دست درازی به دشمنان نمی‌دهیم

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس هرمزگان گفت: دشمن از ترساندن نیروهای مسلح بیدار، مقاوم، ایثارگر و آماده دفاع از انقلاب اسلامی دست بردارد.

به گزارش ایسنا، سردار حمید سرخیلی در مراسم تدفین دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در دهستان شمیل بندرعباس اظهار کرد: اجازه نمی‌دهیم به مانند مردم زمان امام حسین (ع)، امام راحل و مقام معظم رهبری خود را در کوران حوادث و ناملایمتی ها تنها ببینند.


وی ادامه داد: دشمن از ترساندن نیروهای مسلح بیدار، مقاوم، ایثارگر و آماده دفاع از انقلاب اسلامی دست بردارد و بداند این نیروهای بصیر اجازه هیچ گونه تحرک، دست درازی و حتی طمع ورزی به این آب و خاک را نمی دهند.


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس هرمزگان اضافه کرد: مشت های خود را به نشانه آمادگی و دفاع از کیان انقلاب اسلامی و مبارزه با دشمنان اسلام که همواره ایران اسلامی را تهدید می کنند به سمت آنان گره کرده‌ایم و همیشه در کنار مردم خود ایستاده و خواهیم ایستاد.

دو شهید گمنام در بین 20 شهیدی قرار داشتند که 10 اسفند همزمان با ایام فاطمیه از راه هوایی برای تدفین و خاکسپاری وارد هرمزگان شده اند. تدفین و خاکسپاری این 20 شهید گمنام دوران دفاع مقدس که در 6 ماه گذشته تفحص شده اند از روز گذشته با تشییع و تدفین چهار شهید در هرمزگان آغاز شده و روز جمعه با خاکسپاری 4 شهید به پایان می رسد.


در سالروز شهادت دخت گرامی رسول اکرم (ص) تعداد 12 شهید گمنام در هرمزگان به خاک سپرده می شوند که صبح امروز 8 تن از شهدای یاد شده تشییع و تدفین شده و 4 شهید دیگر در بعد از ظهر تشییع و تدفین می شوند.


این شهدا بین 17 تا 37 سال سن دارند که در عملیات های گوناگون همچون بدر، خیبر، والفجر یک و تک آخر در سال 67 به شهادت رسیده‌اند. با تشییع و خاکسپاری 20 شهیدی که وارد هرمزگان شده اند تعداد شهدای گمنام دوران دفاع مقدس این استان به 150 شهید می‌رسد که در 50 نقطه هرمزگان به خاک سپرده شده‌اند.

منبع: ایسنا

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها