شریفی در گفت و گو با مدیا:

10 سال برای حضور در اولین فیلم سینمایی‎ام تلاش کردم/ امیدوارم مردم از فیلم سال دوم دانشکده من لذت ببرند/ تلاش کردم شخصیتی باورپذیر را بازی کنم

بازیگر فیلم سینمایی سال دوم دانشکده من گفت: تمام تلاشم را برای باورپذیری نقشم در این فیلم انجام دادم.

10 سال برای حضور در اولین فیلم سینمایی‎ام تلاش کردم/ امیدوارم مردم از فیلم سال دوم دانشکده من لذت ببرند/ تلاش کردم شخصیتی باورپذیر را بازی کنم

به گزارش خبرنگار فرهنگی سایت خبر فوری برنامه مدیا که در حاشیه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر با همکاری مجموعه خبر فوری و سرنا خبر با اجرای لاله صبوری تهیه شده است در این قسمت از برنامه با پدرام شریفی بازیگر فیلم سینمایی سال دوم دانشکده من ساخته رسول صدرعاملی به گفت و گو پرداخته است.

شریفی در پاسخ به مجری برنامه درباره دوپهلو بودن نقش خود در فیلم سینمایی سال دوم دانشکده من اظهار کرد: از منظر من یک بازیگر هر نقشی را به دلایلی انتخاب می‎کند از این رو در فیلم سال دوم دانشکده من شخصیتی که بنده عهده دار بازی نقش آن بودم به اعتقادات افراد کاری ندارد و در واقع درگیر مشکلات خودش است.

وی تصریح کرد: علی فیلم سال دوم دانشکده من درگیر انتخاب می‎شود بین رابطه خراب شده و دختر زیبایی که به تازگی با آن مواجه شده از این رو برخلاف برخی فیلم‎ها علی در سال دوم دانشکده من نه شخصیت و کارکتر فلسفه‎ای ندارد و از وضعیت پایداری نیز برخوردار نیست.

شریفی خاطرنشان کرد: سخت بود برای من به عنوان بازیگر که دوپهلو بودن این فیلم را بازی کنم اما تمام توان خود را به کار گرفتم.

بازیگر فیلم سینمایی سال دوم دانشکده من در پاسخ به سوالی پیرامون وجود ایراداتی در فیلمنامه که بر روند بازی بازیگران نیز تاثیر داشته است گفت: من نسبت به نقشی که در فیلم داشتم هیچ حس اذیتی را حس نکردم و تمام تلاش خود را به کار گرفتم که با باورپذیری نقش خود را اجرا کنم.

شریفی با اشاره به اینکه پروسه 10 ساله‎ای را برای حضور در اولین فیلم سینمایی خود طی کردم اظهار کرد: از نظر من وقتی یک فرد به یک آرزو نمی‎رسد باید بیشتر تلاش کرد از این رو من با این معیار و هدف سعی کردم اقدامات لازم را انجام دهم ازاین رو معتقدم بازی خوب در یک فیلم اتفاقی نیست و من امیدوارم مردم از فیلم سال دوم دانشکده من راضی باشند و این فیلم را ببینند.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها