«دیدن این فیلم جرم است» هم به جمع فیلم‌های سانس ویژه‌ای پیوست

محمدرضا فرجی مدیر امور سینماهای سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به بیان گزارشی درباره سانس‌های فوق‌العاده در روز هفده بهمن ماه در این جشنواره پرداخت.

«دیدن این فیلم جرم است» هم به جمع فیلم‌های سانس ویژه‌ای پیوست

محمدرضا فرجی مدیر امور سینماهای سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر درباره سانس‌های فوق‌العاده ۱۷ بهمن ماه عنوان کرد: «متری شیش و نیم» به کارگردانی سعید روستایی صاحب ۲ سانس فوق‌العاده در سینما آزادی و سینما شکوفه شد همچین فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار در ۲ سینمای آزادی و ایران مال به سانس فوق‌العاده کشیده شد.

وی افزود: در این میان سینما کورش و سینما ماندانا نیز پذیرای ۲ سانس فوق‌العاده برای «ماجرای نیمروز؛ رد خون» به کارگردانی محمدحسین مهدویان شد و «سرخ‌پوست» به کارگردانی نیما جاویدی نیز در سینما ماندانا و کورش به فوق العاده رفت.

فرجی عنوان کرد: «مسخره باز» به کارگردانی همایون غنی‌زاده در سینما کورش، «دیدن این فیلم جرم است» به کارگردانی رضا زهتابچیان در مگامال، «قصر شیرین» به کارگردانی سیدرضا میرکریمی در سینما زندگی و «جاندار» به کارگردان حسین امیری دوماری و پدرام امیری نیز در سینما آستارا فوق العاده ای شدند.

مدیر امور سینماهای سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در پایان عنوان کرد: پرمخاطب‌ترین سینماها در روز ۱۶ بهمن ماه نیز به ترتیب آزادی، کورش و زندگی شناخته شدند.

منبع: مهر

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها