معرفی برگزیدگان بخش فیلم جشنواره مد و لباس فجر

برگزیدگان بخش فیلم جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر معرفی شدند.

معرفی برگزیدگان بخش فیلم جشنواره مد و لباس فجر

هیات داوران این جشنواره پس از بررسی آثار رسیده به دبیرخانه نظرات و انتخاب‌های خود را به شرح ذیل اعلام کرد:

۱.امروزه تاثیرگذاری و جریان سازی هنرهای تصویری در رسانه های بصری در تمام ساحات بالاخص فرهنگ سازی و شیوه ی زندگی در جامعه امری بدیهی تلقی می شود.
در این راستا با توجه به جایگاه سینما به عنوان رسانه ای که با اصالت در تفکر و زیبایی شناسی در هنر پیوندی ناگسستنی دارد،سینما را بی شک می تواند به گونه ای خاص و منحصر بفرد از دیگر رسانه های بصری، اهداف مورد نظر جشنواره ها و سیاست های حاکم را در راستای ارتقای سطح بینش و دانش مخاطبان در حوزه مد،لباس و پوشش تبیین و هدایت کند.

۲- هیات داوران امیدوار است که دبیرخانه جشنواره از این ظرفیت و ویژگی سینما در آگاهی رسانی و تفکر بیش از پیش بهره ببرد. تداوم ارتباط با فیلمسازان،برگزاری کارگاه های آموزشی با محوریت مد و لباس و سینما، می تواند کمیت و کیفیت آثار رسیده به جشنواره را ارتقا بخشد.

۳- همچنین همکاری با جشنواره های دیگر از جمله جشنواره فیلم کوتاه و مستند نیز قادراست توجه بخش قابل توجهی از فیلمسازان را به این موضوع جلب کند.

۴- انتخاب های هیات داوران بر اساس تعاریف و مفاهیم مدنظر در آثار ارائه شده ؛صورت گرفته و نافی تلاش دیگر فیلمسازان گرامی نیست.

۵- برگزیدگان این دوره از جشنواره هیات داوران سه فیلم را بدون تعیین اولویت به عنوان آثار برگزیده خود اعلام می‌کند: فیلم مستند قصه با هم بودن(امیرحسین خلیل زاده)، دیجامه(امیرعلی میردریکوند)، تصمیم (حمیدرضا ملاحسینی).

منبع: مهر

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها