کارواخال: بارسلونا حریف اصلی ماست نه اتلتیکو

دنی کارواخال صدرنشینی مقتدرانه اتلتیکو در لالیگا را اتفاقی جدی برای رئال نمی داند.

کارواخال: بارسلونا حریف اصلی ماست نه اتلتیکو

رئال مادرید شب گذشته در زمین ویارئال با تساوی 2-2 متوقف شد. رئال دو بار از میزبانش عقب افتاد ولی هر بار گرت بیل ناجی شد و توانست این تیم را از شکست نجات دهد. به این ترتیب رئال پس از گذشته سه هفته از لالیگا 5 امتیازی شد؛ در حالی که اتلتیکو با 9 امتیاز صدرنشین است و بارسا نیز تنها 4 امتیاز اندوخته است.

دنی کارواخال مدافع راست رئال که شب گذشته پاس گل اول تیمش را به گرت بیل داد، در پایان مسابقه گفت:« باید کمی بیشتر فشار می آوردیم و مقابل دروازه دقت بیشتری به خرج می دادیم. منظورم این نیست که انگیزه کافی برای پیروزی نداشتیم؛ بلکه معتقدم از آن همه موقعیت که ایجاد کردیم، باید بهتر استفاده می شد. در نهایت حس تلخ و شیرینی پس از بازی دارم. درست است که تساوی نتیجه چندان خوبی نیست ولی ما نزدیک بود ببازیم و در دقایق پایانی توانستیم کار را به تساوی بکشانیم.»

پنالتی اعلام نشده روی وینیسیوس:« برخورد مدافع ویارئال با وینیسیوس مشکوک به پنالتی بود و آن پنالتی می توانست باعث پیروزی ما شود ولی وقتی داور و نیز وی ای آر حکم به پنالتی ندادند، ما هم باید به تصمیم شان اعتماد کنیم.»

اتلتیکو صدرنشین:« اتلتیکو؟ حریف اصلی ما بارسلونا است که یک امتیاز بیشتر از ما از دست داده و از این بابت خوشحالیم. اتلتیکو هم سه بازی خودش را با حداقل اختلاف پیروز شده است و این نشان می دهد پیروز شدن در لالیگا کار ساده ای نیست.»

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها