دست رد امری به سینه اورتون

مارکا می‌گوید اونای امری بلافاصله بعد از اخراج از آرسنال پیشنهاد سرمربی‌گری اورتون را رد کرده چون معتقد بوده آن زمان برای شروع دوباره کارش در لیگ برتر زود است.

دست رد امری به سینه اورتون

بعد از اخراج اونای امری، سرمربی اسپانیایی سابق آرسنال از این تیم، باشگاه انگلیسی اورتون که به تازگی مارکو سیلوا سرمربی خود را اخراج کرده بوده با امری تماس گرفته و خواهان انتقال او به اورتون شده ولی امری که معتقد بوده بازگشت دوباره‌اش به یک تیم لیگ برتری در آن زمان زود است به این پیشنهاد پاسخ منفی داده است.

امری در روز 29 نوامبر بعد از 18 ماه فعالیت به عنوان سرمربی آرسنال از این تیم اخراج شد. شش روز بعد مارکو سیلوا هم شغل خود به عنوان سرمربی اورتون را از دست داد. بر اساس این گزارش اورتون بلافاصله با امری مذاکراتی انجام می‌دهد ولی او تصمیم می‌گیرد بهتر است صبور بماند و پیشنهاد این تیم را نپذیرد.

بر اساس این گزارش، دو باشگاه چینی هم بعد از آن به سراغ امری آمده و از او می‌خواهند سکان هدایت تیم‌هایشان را به عهده بگیرد ولی این مربی 48 ساله پیشنهاد چینی‌ها را هم رد می‌کند.

این روزها از کارلو آنچلوتی به عنوان گزینه اول هدایت اورتون یاد می‌شود و دیلی‌میل گزارش داده که مذاکرات پیشرفته‌ای بین دو طرف انجام شده که روی هم‌ رفته مثبت بوده است.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها