منچستر به کلین شیت و چند برد متوالی نیاز دارد

مدافع ملی پوش منچستریونایتد ثبت چند کلین شیت و برد متوالی را لازمه یونایتد برای قرار گرفتن بین 4 تیم بالای جدول می بیند.

منچستر به کلین شیت و چند برد متوالی نیاز دارد

منچستریونایتد نیم فصل اول لیگ برتر را با 28 امتیاز و در رده هفتم به پایان رساند که بدترین آمار این تیم در 33 سال اخیر است؛ با این حال یونایتد تنها 4 امتیاز با چلسی تیم چهارم جدول فاصله دارد و امیدها به کسب سهمیه همچنان بالاست ولی مشکل اصلی این تیم عدم ثبات در نتایج است.

برای مثال آنها چند روز پیش در زمین تیم قعر جدولی واتفورد 2-0 شکست خوردند ولی دیروز در اولدترافورد نیوکاسل را 4-1 مغلوب کردند. به اینها پیروزی در زمین منچسترسیتی را نیز اضافه کنید که کمتر کسی انتظارش را داشت.

هری مگوایر مدافع ملی پوش یونایتد پس از برتری بر نیوکاسل گفت:« یونایتد باید کلین شیت کند و باید روی این قضیه سخت کار کنیم. ما در هر بازی موقعیت های زیادی به حریف نمی دهیم ولی گل دریافت می کنیم و در ثبت کلین شیت ناموفقیم. این شرایط باید تغییر کند و باید در امور دفاعی پیشرفت کنیم.

چند کلین شیت و نیز 4 یا 5 برد متوالی، لازمه یونایتد برای رسیدن به 4 تیم اول جدول است. تیم باید متحد و منسجم در زمین کار کند و همه باید برای این مهم تلاش کنیم.»

مگوایر ادامه داد:« ثبات در نتایج، خیلی خیلی مهم است. اگر بتوانیم به چنین ثباتی برسیم، شرایط مان در جدول بهتر خواهد شد. باید تمرین کنیم و به این خودباوری برسیم. ما تیمی جوان هستیم که مشتاق یادگیری است. تمرکز ما باید روی بازی با برنلی باشد و می توانیم از همین بازی روند صعودی مان را شروع کنیم. فاصله 2 روز بین دو بازی؟ هر 90 دقیقه در لیگ برتر دشوار است و تمام انرژی شما را می گیرد اما باید توجه داشت که چنین شرایطی برای همه تیم ها یکسان است. پس جای هیچ عذر و بهانه ای نیست.»

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها