یوونتوس و ساری، جدیدترین مشتری ستاره چلسی

تیم های زیادی خواهان به خدمت گرفتن اولیویه ژیرو از چلسی شده اند که حالا به نظر می رسد یوونتوس نیز به جمع آن ها اضافه شده است.

یوونتوس و ساری، جدیدترین مشتری ستاره چلسی

اولیویه ژیرو بعد از شش فصل حضور در آرسنال در سال 2018 از این تیم جدا شد و به دیگر تیم لندنی یعنی چلسی پیوست. ژیرو فصل گذشته بازی های زیادی را زیر نظر مائوریتزیو ساری انجام داد و نمایش های خوبی را ارائه کرد. در فصل جدید و با روی کار آمدن فرانک لمپارد اما اوضاع برای این مهاجم فرانسوی تغییر کرد و او تا به این جا تنها در 7 بازی به میدان رفته و فقط یک گل برای تیم لندنی به ثمر رسانده است.

ژیرو حالا در آستانه جدایی از چلسی قرار گرفته و از تیم های بوردو، اینتر و رنجرز نیز به عنوان مهم ترین پیشنهاد های او یاد می شود. نشریه ایتالیایی لا استامپا اما در گزارشی مدعی شده که یوونتوس نیز به لیست تیم های خواهان اولیویه ژیرو اضافه شده و می خواهد این ستاره فرانسوی را به کریستیانو رونالدو، گونزالو ایگواین و پائولو دیبالا در خط حمله خود اضافه کند. آن ها قصد دارند ژیرو را به نوعی جانشین ماریو مانژوکیچ کنند که اخیرا به الدوحیل قطر پیوسته بود.

از سمت دیگر به نظر می رسد که کریستال پالاس و لیون نیز علاقه مند به جذب ستاره فرانسوی چلسی باشند. همچنین از لیگ حرفه ای آمریکا نیز به عنوان یکی از مقاصد احتمالی ژیرو یاد می شود. با این همه باید جدایی مهاجم فرانسوی را از چلسی قطعی بدانیم چرا که لمپارد علاقه ای به این بازیکن ندارد و اکثرا در خط حمله خود از تامی آبراهام استفاده می کند.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها