برترین‌های لیگ فرانسه انتخاب شدند

نشریه اکیپ فرانسه ترکیب بازیکنان منتخب این فصل رقابت‌های لوشامپیونه را معرفی کرد.

برترین‌های لیگ فرانسه انتخاب شدند

نشریه اکیپ اقدام به معرفی تیم منتخب این فصل رقابت‌های لوشامپیونه فرانسه کرد. از ترکیب ۱۱ نفره معرفی شده توسط کارشناسان نشریه اکیپ، ۴ نفر متعلق به باشگاه پاری سن ژرمن ، ۳ نفر از تیم استاد رنس، ۲ نفر از تیم لیل، یک نفر از تیم موناکو و یک نماینده هم از تیم استراسبورگ وجود دارد.

ردراگ رایکوویچ دروازه بان تیم فوتبال استاد رنس به عنوان بهترین دروازه بان این فصل لیگ ۱ فرانسه انتخاب شد. این دروازه بان در این فصل در ۳۰ بازی برای تیمش به میدان رفته است که موفق شده در ۱۴ بازی دروازه خود را بسته نگه دارد.

برترین‌های لیگ فرانسه انتخاب شدند

ترکیب خط دفاعی منتخبان این فصل لیگ فرانسه متشکل از عبدالحمید و حسن کامارا از تیم استاد رنس و گابریل مدافع تیم فوتبال لیل و سیماکان بازیکن تیم فوتبال استراسبورگ است.

در ترکیب برترین بازیکنان میانی لیگ فرانسه ۳ نماینده از تیم فوتبال پاری سن ژرمن وجود دارد. این نکته نشان دهنده قدرت این تیم پاریس در خط میانی است.

مارکو وراتی ، نمیار جونیور و آنخل دی ماریا از تیم پاری سن ژرمن و رناتو سانچز از تیم فوتبال لیل برترین بازیکنان خط میانی لیگ فرانسه هستند.

آنخل دیماریا برترین گل ساز این فصل لوشامپیونه بوده است. او توانسته در این فصل آمار ۱۴ پاس منجر به گل را برای خود ثبت کند.

در ترکیب منتخب خط حمله این فصل لیگ فرانسه، کیلیان امباپه از تیم پاری سن ژرمن و وسام بن یدر از تیم فوتبال موناکو قرار گرفته اند. هر ۲ بازیکن در حال حاضر با ثبت ۱۸ گل در صدر جدول برترین گلزنان لیگ فرانسه قرار گرفته اند.

توماس توخل سرمربی تیم فوتبال پاری سن ژمن هم به عنوان برترین سرمربی این فصل لیگ ۱ فرانسه انتخاب شد. تیم او اکنون با کسب ۷۱ امتیاز از ۱۸ بازی در صدر جدول لیگ فرانسه قرار گرفته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها