شما نظر بدهید/ درباره پیشنهاد رسول‌پناه برای مناظره با یحیی چه فکر می‌کنید؟

سرپرست سابق پرسپولیس ابتدا به صورت غیررسمی و سپس در نامه ای به تهیه کننده فوتبال برتر، رسماً سرمربی این تیم را به مناظره با خود دعوت کرد. 

شما نظر بدهید/ درباره پیشنهاد رسول‌پناه برای مناظره با یحیی چه فکر می‌کنید؟

مهدی رسول پناه، یحیی گل محمدی را به مناظره تلویزیونی دعوت کرده است. این درخواست زمانی اتفاق افتاد که ویدئوهایی از رسول‌پناه علیه یحیی منتشر و در ادامه سرمربی قرمزها به انتقاد شدید از او پرداخت و به نوعی مدیر سابق را عامل ناکامی تیمش خواند. رسول پناه ابتدا به صورت غیررسمی و سپس در نامه ای به تهیه کننده فوتبال برتر، رسما یحیی را به مناظره با خود دعوت کرد.

نظر شما درباره پیشنهاد سرپرست سابق قرمزها برای مناظره با سرمربی این تیم چیست؟ و چرا یحیی این مناظره را قبول نکرد؟

لطفا نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • امیر
    0

    تو تعطیلات نیم فصل باید یحیی جواب بده .

  • هیچکس
    0

    این مسائل باید در درون باشگاه حل شود

    نظرات شما -
    • افتضاح
      0

      بله صد البته درون وزارت پرسپوليس

  • ستاره هاي آسيايي
    0

    يحيي از ترس نميتونه با رسول پناه روبرو بشه. البته وزارت كاملا سمت تيم خاص غش كرده. فكر نكنم اجازه چنين مناظره اي رو بده. اما اگه همين اتفاق براي استقلال مي افتاد. تو عرض يه هفته چند تا ممناظره ميذاشتن تا تمركز تيم به هم بخوره.

    نظرات شما -
    • علی باقری
      0

      فرق تیم ما با باشگاه شما در همین هست که صاحب داره و صاحبش مردم هستن و اجازه نمیدن حاشیه سازی بشه ولی تیم بی صاحب شما یک سر داره و هزار سودا .واقعا شرم اوره که هنوز با وقاحت اسم وزارت رو میاریندر حالی که همین وزارت کلی براتون از پول ها و درامدهای پرسپولیس خرج کرده قیمت تمام بازیکنا رو چندین برابر بالا بردین ولی نه سقفی داشتین نه ... در حالی که ما برای همین سقف قرارداد کلی بازیکن از دست دادیم .طبق نظر کلیه کارشناسا چند ساله همه اشتباهات داوری به نفع شماست .تلویزیون و رسانه ملی شده رسانه باشگاه شما به شکلی که مربی بی دانش شما با وقاحت میاد در برنامه تلویزیونی از مجری میخواد که مدیر عامل سابق پرسپولیس رو بیارین و براش حاشیه بسازین .اگه قانون وجود داشت و برای شما فراقانونی ها اجرا میشد که همین حرف خودش جرم هست و مجازات داره.بگذریم از ادبش که خواهر و مادر تیمهای دیگه رو میاره جلو چشماشون و کسی جرات نداره حرفی بزنه.از قلیون گیت و ماجرای فرودگاه و جلسه انضباطی مظاهری چه خبر؟بازیاتون 7-8-9 روز یکباره و بازی پرسپولیس 5 روز یکبار و مربی و سرپرستتون با وقاحت میگه ما کمتر استراحت میکنیم!!!ببینین اگه بخوام بگم اونقدر هست که ساعت ها باید بنویسم ولی حیف که نرود میخ آهنین در سنگ

  • دوستدار عدالت
    0

    خاک تو سر جمیع وزرای ورزش بیشرف بیغیرت ما بکنند که فوتبال را کاملا به بخش خصوصی واگذار نکردند و استقلال و پرسپولیس را به فروش نرساندند//که اگه این اتفاق بیفته همه از دستشون راحت میشن

  • مومو
    0

    به نظر من آقاي رسول پناه با اون تصاويري كه ازش پخش شده يك آدم بي شخصيته كه ارزش رودررو شدن نداره .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها