فوری/ پلیس در اردوی استقلال با حکم جلب!

مدافع استقلال در اردوی این تیم پیش از دیدار برابر پدیده مشهد با اتفاق نگران‌کننده‌ای مواجه شد که با وساطت فرهاد مجیدی این موضوع فعلا فیصله یافت.

فوری/ پلیس در اردوی استقلال با حکم جلب!

در فاصله ساعاتی مانده به دیدار استقلال مقابل پدیده مشهد، چک رضایتنامه مرادمند به پدیده مشهد به دردسر بزرگی برای این بازیکن تبدیل شد. حاضران در اردوی آبی‌ها خبر می‌دهند که یک فرد به عنوان وکیل و با همراهی پلیس در هتل حضور یافته و با عنوان شکایت چک برگشتی مدافع آبی‌ها، خواهان جلب وی می‌شود.

در شرایطی که ماموران قصد بازداشت مرادمند را داشتند، فرهاد مجیدی از این موضوع آگاه شده و در گفتگویی با فرد شاکی او را راضی می‌کند در شرایط کنونی از این تصمیم کوتاه بیاید. سرمربی آبی‌ها به شاکی اعلام می‌کند چند روز دیگر به مدافع تیمش مهلت بدهد و در صورتی که این مساله میسر نشود خودش تعهد پرداخت آن را برعهده خواهد گرفت.

منبع: ورزش سه

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • کاربر ناشناس
    0

    ازنظر مددی که اینا مشکلات کوچکی هستن

  • شش
    0

    الان دوباره شروع میکنن اس تق لالی ها.....بابا ابراهیم پرسپولیسیه،وزیر لنگیه،آسمان چرا قرمزه ، خدا پرسپولیسیه ، اینا نمیخوان ما موفق بشیم....سمیه هم نره

  • ..
    0

    من پرسپولیسی هستم ولی به نظرم این کارنامردیه در حق این بازیکن خب مسوولی ک عرضه کار نداره چرا قبول میکنه مسولییت رو وقتی اقای مددی توانایی کار حل مشکلاتو نداره خب بگه اقا نمیتونم مثل چسب چسبیده به صندلی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها