شاهکاری دیگر در فوتبال خوزستان؛ لُنگ به جای پرچم کرنر!

در اتفاقی عجیب و پس از درگیری های خونین در جریان رقابت های استانی در خوزستان، این بار از لُنگ به جای پرچم کرنر استفاده شد.

شاهکاری دیگر در فوتبال خوزستان؛ لُنگ به جای پرچم کرنر!

فوتبال خوزستان سابقه دیرینه دارد و همگان از این استان به عنوان مهد فوتبال کشور یاد می کنند اما در تمام این سال ها همراه با پیشرفت این رشته در کشور، خوزستان چندان نتوانسته همپای خیلی از استان ها مسیر پیشرفت و رشد را طی کند.

به گزارش ایسنا، پس از عدم نظارت کافی بر روند برگزاری مسابقات فوتبال استان که بعضا همراه با درگیری، خونریزی، مصدومیت و نیمه تمام ماندن بازی همراه بوده است یا استفاده از نعش کش به جای آمبولانس، این بار در بازی لیگ نوجوانان خوزستان، اقدامی تعجب برانگیز رخ داده است که می توان از آن به عنوان یک شاهکار در برگزاری مسابقات فوتبال خوزستان نام برد!

شاهکاری دیگر در فوتبال خوزستان؛ لُنگ به جای پرچم کرنر!

در دیدار چند روز پیش تیم های آریان اهواز و باغملک در یکی از زمین چمن های ورزشی اهواز، از لنگ به جای پرچم کرنر در چهار گوشه زمین استفاده شد و این ها نشان می دهد که هیات فوتبال خوزستان نظارتی بر چگونگی برگزاری بازی های استانی خود ندارد و با این اقدامات تنها شان مهد فوتبال کشور زیر سوال رفته است.

سوال مهم این است، مگر تهیه چهار پرچم کرنر برای یک هیات فوتبال یا دیگر مسئولان متولی امر، چقدر هزینه بر است که از تهیه آن ها عاجز بوده اند؟ به نظر می رسد حتی اگر این مسئولان که از خریداری پرچم کرنر ناتوان هستند، از خانواده خود بازیکنان هم برای تهیه پرچم کرنر درخواست پول داشتند، مطمئنا این خانواده های علاقه مند از پرداخت پول دریغ نمی کردند تا یک بازی فوتبال در حد معقول برگزار شود.

مدت ها است که فوتبال خوزستان نیازمند مدیریت و رسیدگی قوی تری است تا با نظارت و درایت بهتر، به جای این که نام و شان فوتبال استان این گونه زیر سوال برود، در مسیر رشد و پیشرفت قرار بگیرد زیرا این پسرفت و عقبگرد در شان مهد فوتبال خوزستان نیست.

منبع: ایسنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 16
  • یک هموطن
    0

    خوزستان با این همه منابع را دریابید مردم خوزستان از خود گذشتگی زیاد ی کردند و الان باید شرایط زندگی استاندارد و خوبی داشته باشند مگر خوزستان چند هزار نفر جمعیت دارد که که انقدر در فقر باشند مسئولین عزیز دریابید و آباد کنید خوزستان را به خدا نشدنی نیست ...

    نظرات شما -
    • دکستر
      0

      چ ربطی داره منابع هم داشته باشه مال همه شهرهاست ن فقط خوزستان ما مشهد امام رضا داریم پس فقط مال ماست سعی کن یادبگیری وطن پرستی و بگو """"ایران"""" منابع داره

  • مهدی
    0

    خوش به حال لنگیا

    نظرات شما -
    • ا
      0

      خوشبحال عقب مونده کیسه ها پرس غذا میخوای مهدی خخخخ

    • افتضاح
      0

      واي خدا تركيدم از خنده. ( خوش به حال لنگي ها )

    • مهناز
      0

      خیلی خندیدم ممنون

  • محمود
    0

    لنگ مد شده مگر اقای ولایتی نیست با یه لنگ نشسته تو کاخ و داره نون خشک میزند تو اب و میخور تقلید از یمن یها که اقای ولایتی میگه یاد بگیرید از مردم یمن با یه لنگ ویه تیکه نون خشک میزنند تو اب خیلی هم راضی هستند.لنگ را دست کم نگیرید.لنگ نشانه مقاومت وایستادگیست.

  • ستاره هاي آسيايي
    0

    حالا پرسپوليسي ها ميان ميگن بستن لنگ كار استقلالي هاست. نكنين اين كارا رو :)))))))))))))))

  • اوساگونا
    0

    میخان با این کار ارزش تیم گوجه ها رو ببرن بالا

  • ح
    0

    این هم از صادرات یمن به ایران است. در عوض پول و کالاهای ایران به ما لنگ می دهند، لنگ جز یکی از نشانه های مقاومت است

    نظرات شما -
    • به ح مغز فندقی
      0

      باز هم خوبه یمن لنگ صادر میکنه ،شما که موشک صادر میکنید به یمن و دارید مردم یمن و کودکان یمن را میکشید و دو کشور همسایه را به جون هم انداختید و با موشک دارید عربها را میکوبید و از این ور ادعای مسلمانی و شیعه امام علی را هم دارید،همتون کینه یی آدمکش و نژادپرستید

  • آ
    0

    لااقل‌ادای‌مدریت‌هم‌بلد‌نیستن‌دربیارن

  • علی آقا
    0

    خوزستان بله زمانی مهد فوتبال ایران بود و بازیکنان زیادی در تیم ملی داشت،اما الان دیگر مهد فوتبال نیست و تیم های این استان ضعیف شده اند مثلا استقلال خوزستان که قهرمانی لیگ را بدست آورد به لیگ دسته یک سقوط کرد،صنعت نفت آبادان،نفت مسجدسلیمان و حتی فولاد هم در لیگ برتر همیشه با مشکل برخوردند و انتهای جدول بودند و همیشه برای سقوط نکردن جنگیدند نه قهرمانی و سهمیه آسیایی.استانهایی چون تهران ،اصفهان،و آذربایجان همیشه در تلاش بودند جزو بهترینها در فوتبال باشند و فوتبال ایران را مصادره کردند کما اینکه میبینیم قهرمانی همیشه بین تیم های استقلال پرسپولیس سپاهان و تراکتور داره رد و بدل میشه،و بازیکنان تیم ملی هم عمدتا از این استانها هستند،خوزستان و دیگر استانها دیگر نمیتوانند در فوتبال سطح یک کشور حرفی برای گفتن داشته باشند با وجود چنین تبعیض ها.یاحق

  • ملول
    0

    امیر قلعه نوعی /سرور هرچی لنگی

  • منفجر
    0

    به جای تخمه هم تو ورزشگاه نون خشک کپک زده بفروشین که مقاومتمون کامل بشه....

  • رضا
    0

    لنگ دیگه :-)))))) خوزستان آبیته

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها