9 مهر ماه، کاپیتان دیگر بیدار نشد

هادی نوروزی، وداعی که انگیزه موفقیت پرسپولیس شد

تنها مردی که در دوران فعال فوتبالش در تاریخ پرسپولیس، دیده از جهان فروبست، هادی نوروزی بود، ستاره ای که قلبش در سحرگاه 9 مهر از تپش ایستاد و دیده اش دیگر هیچ وقت آفتاب روز بعد را ندید.

هادی نوروزی، وداعی که انگیزه موفقیت پرسپولیس شد

هادی نوروزی، در 9 مهر ماه 1394 به علت مشکل عروقی فوت شد، او در زمان مرگ 30 سال و 3 ماه داشت.

در فصلی که بعدها تبدیل به فصل آغاز قیام پرسپولیس شد، جدایی بازیکنانی مثل محمد نوری و ... باعث شد هادی نوروزی در سال 94 عنوان کاپیتان اول تیم فوتبال پرسپولیس را به خودش اختصاص دهد.

کاپیتان اول در اوج آمادگی بود، چند هفته قبل از 9 مهر ماه در اولین بازی تیم پرسپولیس در لیگ برابر پدیده مشهد یک گل بسیار زیبا زد اما دوران پرسپولیس در این روزها خوب نبود... پرسپولیس خوب بازی می کرد اما خوب نتیجه نمی گرفت، انگار زمانی لازم بود تا گره های بخت باز شود، پرسپولیس را بداقبالی، اشتباهات داوری و ناهماهنگی تیمی بازنده می کرد اما رفته رفته رویه تیم منظم شد، پرسپولیس حالا بهتر شده بود تا جایی که بعد از 7 هفته این تیم تنها 7 امتیاز داشت اما هوادار تیم، بازی یاران محبوب خود را می پسندید.

پرسپولیسی ها برای خودنمایی انگیزه داشتند چون خود را از تیم های دیگر بهتر می دانستند و این برتری را در بازی های مختلف حس کرده بودند، در آخرین بازی آنها در تبریز تراکتور را برده بودند تا این که آن خبر تلخ رسید؛ هادی نوروزی 9 مهر 1394 درگذشت... از آن روز به بعد انگار یاران تیم پرسپولیس، انگیزه هایی که تازه پیدا کرده بودند مضاعف شده بود، آنها همگی می خواستند، موفق باشند و ثمره موفقیت تیم را به روح هادی نوروزی تقدیم کنند، برانکو با خوش و درایت خود از این عامل انگیزشی بهترین بهره را برد و تاکتیک های تیمی خود را با آن هماهنگ کرد و در نهایت تیمی موفق آماده کرد.

تاکتیک های برانکو بسیار موثر بودند، پرسپولیس خوب یار گرفته بود، بازیکنان شایسته ای به مجموعه تیم اضافه شده بود، پرسپولیس بعد از سالها ناکامی به مسیر روشنی راه پیدا کرده بود با تمام این اوصاف یکی از مهم ترین ارکان موفقیت پرسپولیس را در تمام این سالها عامل انگیزشی مرگ این مرد جوان ساخته بود، اگر بود امروز 36 سال و 3 ماه سن داشت، بعدها پرسپولیس با یک سال تاخیر جام قهرمانی را گرفت و بر سر مزار او برد، پسرش هم دو سال بعد در دومین قهرمانی پرسپولیس همراه یاران تیم دور افتخار زد و جام قهرمانی را به نمایندگی پدر بالای سر برد اما هادی نوروزی هیچ وقت برنگشت، روزگاری که کرونا نبود در دقیقه 24 هر بازی تماشاگر پرسپولیس نام او را با یاد کردنش گرامی می داشت اما در دوران کرونا تماشاگری نبود و یادی نبود با این حال یاد هادی نوروزی برای هوادار پرسپولیس همیشه پایدار است، پیراهن او تنها پیراهن تاریخ پرسپولیس است که به بایگانی تاریخ رفته است؛ 24 ابدی...

منبع: طرفداری

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • سمانه
    0

    روحت شاد کاپیتان

  • کاربر ناشناس
    0

    روحشان شادنامشان جاودان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها