اتلتیکو مادرید: مدافع فرانسوی ما به بایرن نمی‌رود

باشگاه اتلتیکو مادرید در اقدامی کم‌سابقه، در مورد شایعه‌ی پیوستن مدافع فرانسوی‌اش لوکاس هرناندز به بایرن مونیخ در ماه ژانویه بیانیه‌ای رسمی صادر کرده و این انتقال را تکذیب کرد.

اتلتیکو مادرید: مدافع فرانسوی ما به بایرن نمی‌رود

بعد از آنکه روزنامه‌ی اسپانیایی مارکا روز چهارشنبه با انتشار گزارشی مدعی شد که بایرن مونیخ آماده است با پرداخت 80 میلیون یورو، مدافع ملی‌پوش فرانسوی اتلتیکو مادرید، لوکاس هرناندز را به خدمت بگیرد، باشگاه اتلتیکو مادرید در اقدامی عجیب که در بین باشگاه‌های فوتبال کمتر مرسوم است، بلافاصله با صدور بیانیه‌ای رسمی این شایعات را تکذیب کرد و گفت مدافع فرانسوی‌اش را از دست نخواهد داد و به بایرن مونیخ نخواهد فروخت.

این در حالی است که طبق قرارداد اتلتکیو و لوکاس هرناندز، باشگاه‌های دیگر می‌توانند با پرداخت 80 میلیون یورو بند فسخ قرارداد او را فعال کرده و هرناندز را به خدمت بگیرند. مارکا مدعی شده بود که بایرن مونیخ معتقد است خط دفاعی‌اش به بازسازی فوری نیاز دارد و به همین خاطر به شدت به دنبال جذب هرناندز است.

اما اتلتیکو مادرید در بیانیه‌ی خود به این اشاره کرده که هم بایرن مونیخ و هم لوکاس هرناندز اعلام کرده‌اند که چنین قصدی ندارد و این اخبار از اساس کذب است. در بیانیه‌ی اتلتیکو چنین آمده:" بعد از انتشار ادعایی در روزنامه‌ی مارکا مبنی بر اینکه بایرن مونیخ و بازیکن ما لوکاس هرناندز به توافق رسیده‌اند تا او در ماه ژانویه به بایرن منتقل شود، باشگاه اتلتیکو مادرید به اطلاع می‌رساند که لوکاس هرناندز در گفتگو با باشگاه هر نوع تواقفی با بایرن مونیخ را رد کرده و اعلام کرد که قصد ترک باشگاه را ندارد. همچنین باشگاه بایرن مونیخ به دلیل رابطه بسیار خوب دو باشگاه در گفتگویی که بین مدیران ارشد دو باشگاه انجام شد این خبرهای منتشر شده را تکذیب کرد".

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها