جوابیه مربی ماشین به مربی سپاهان

کنفرانس خبری رضا مهاجری سرمربی ماشین سازی وارد فاز بین باشگاهی شده است تا دو باشگاه سپاهان و ماشین سازی جوابیه های برای حریف مخابره کنند.

جوابیه مربی ماشین به مربی سپاهان

ماجرا از جایی آغاز شد که رضا مهاجری سرمربی ماشین سازی در کنفرانس خبری بعد از بازی ماشین سازی تبریز و فولاد خوزستان در بین گلایه های خود از داوری عنوان کرد " باید مثل علی دایی و امیر قلعه نویی اعتراض کنیم تا صدای اعتراضمان شنیده شود!" منظور او این بود که آنها با اعتراض های خود به خوبی احقاق حق می کنند ولی جلال امیدیان مربی سپاهان در مقام پاسخگویی برآمده و طی مصاحبه ای عنوان کرد که نبایستی آنها نامی از امیر قلعه نویی بیاورند و مسائل فنی و غیر فنی دیگری را مطرح کرده است.

و این پایان این ماجرا نبود تا اینبار مربی ماشین سازان در مقام پاسخگوی به مربی سپاهان برآید.یوسف بخشی زاده در گفتگویی با خبرنگار ورزش سه در تبریز پاسخ مربی سپاهان را اینگونه می دهد.

کار اشیدمز ، اوخشادار!

ما ترک ها یک مثلی داریم که می گوید کار اشیدمز اوخشادار! و الان مصداق بارز این آقا است . وقتی چیزی را کامل و به وضوح نشنیده است نبایستی در مورد آن صحبت کند و در صحبت های آقای مهاجری هیچ گونه توهینی به آقای علی دایی و قلعه نویی نشده است و این خیلی خوب است که هر تیمی مربی مثل علی دایی داشته باشد که بتواند با قدرت خود حق تیم اش را بگیرد و الان صحبت ها این آقا دیگر اضافه بود.

دو تا بازی آخر یادتان رفته؟

اول اینکه اسمی که شما گفته اید را من تا حالا در فوتبال نشنیده ام و این امیدیان که مدعی مربیگری در سپاهان هست برایشان آرزوی موفقیت میکنم ولی بعنوان مربی ماشین سازی بایستی به مربی سپاهان عرض کنم که اگر در مورد مسائل فنی صحبت کنید کمی برای شما بزرگ است و باید اجازه دهید نفرات فنی در مورد مسائل فنی صحبت کنند و اگر ادعای فنی بودن را هم داشتید نباید به این زودی دو بازی آخر خودتان در تبریز را یادتان رفته باشد. همین سپاهان مدعی شما، مقابل تراکتور مدعی ما باخت و مقابل ماشین غیر فنی و بی ادعا نیز حرفی برای گفتن نداشت و با آن اشتباهات داوری مساوی گرفت. پس در مورد مسائل فنی صحبت نکنید.

علی دایی رفیق ماست و قاطی شما نیست

علی دایی رفیق ما هست و همشهری و هم زبان. احترام آذری ها همیشه جای خود را دارد و نیاز نیست شما وکیل مدافع دایی باشید و او را برای خود یار کشی کنید و اگر نیاز باشد خود علی آقا با خودمان تلفنی یا حضوری صحبت می کند و نیازی به خاله زنک بازی برخی ها ندارد. علی دایی اسطوره فوتبال ایران و آذربایجان است و نیاز نیست از محبوبیت یک آذری زبان برای خود استفاده کنید.

تراکتور تیم اول ماست

ما غیرت داریم و تیم اول ما تیمی از شهر خودمان است و غیرت ما نمی کشد که در تبریز بشینیم و برای تیم شهری دیگر آرزوی قهرمانی کنیم. ما در تبریز نشستیم و برای تراکتور آرزوی قهرمانی می کنیم و شما هم خود دانید برای کدوم تیم تهرانی آرزوی قهرمانی بکنید یا نه.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها