ورود سامانه بارشی جدید به قزوین از روز سه‌شنبه

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان قزوین گفت: اواخر وقت سه‌شنبه16 اردیبهشت رگبارهای پراکنده و برای روز چهارشنبه در ساعات بعدازظهر و شب بارش باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد با احتمال تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

ورود سامانه بارشی جدید به قزوین از روز سه‌شنبه

ندا مشاطان، کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان قزوین اظهار کرد: برای امروز یکشنبه چهاردهم اردیبهشت ماه وضعیت جوی نیمه ابری تا ابری، گاهی وزش بادهای نسبتاً شدید غربی و در ساعات بعداظهر بارش‌های رگباری گاهی همراه با رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: روزهای دوشنبه و سه‌شنبه وضعیت جوی نسبتاً پایدار خواهد بود و آسمانی صاف تا کمی ابری و برای غرب و جنوب غرب استان پدیده غالب وزش بادهای نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان قزوین تصریح کرد: اواخر وقت سه‌شنبه به‌دلیل نزدیک شدن سامانه بارشی به استان رگبارهای پراکنده و برای روز چهارشنبه در ساعات بعدازظهر و شب در سطح استان بارش باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد لحظه‌ای شدید با احتمال تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به بارش‌های رگباری روز گذشته اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته بیشترین بارش در تاکستان با ۱۸.۲ میلی‌متر به ثبت رسیده است و در استان قزوین نیز بارش ۱۶.۲ میلی‌متری در ایستگاه‌های هواشناسی به ثبت رسید.

مشاطان خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته بوئین‌زهرا با هفت و رازمیان با ۲۴ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرهای استان بودند و دمای شهر قزوین نیز بین هفت و ۲۰ درجه سلسیوس در نوسان بوده است.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها