رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم:

دوربین‌های سطح شهر قم باید برای کنترل ترددهای شبانه فعال‌ شوند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم گفت: با توجه به در پیش بودن مناسبت‌های پیش رو محدودیت‌ها در استان باید شدیدتر شود.

دوربین‌های سطح شهر قم باید برای کنترل ترددهای شبانه فعال‌ شوند

محمدرضا قدیر در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که در سالن کرامت استانداری برگزارشد اظهار داشت: در این هفته شاهد افزایش بیماران مثبت کرونایی بودیم میزان مراجعان هم افزایش‌یافته است در مقابل آن پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم در اماکن عمومی هم کاهش‌یافته به‌طوری‌که قم جزو 3 استانی است که پروتکل‌ها را کم‌تر رعایت کرده است.

وی بیان کرد: به استاندار هم نامه‌نگاری شده و درخواست اعمال محدودیت ازجمله برای سفرهای آخر هفته و نیمه شعبان داشتیم در بحث ترددهای شبانه‌روزی هم باید نظارت بیشتری صورت گیرد.

لزوم مدیریت ترددها به سمت قم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم عنوان کرد: با نزدیک شدن به مناسبت‌های مهم ملی و مذهبی بیم آن داریم که سفرها به سمت قم بیشتر شود لذا درخواست می‌شود در قم اعمال محدودیت در زمینهٔ سفرهای آخر هفته هم‌زمان با مبعث پیامبر اکرم (ص) و هم‌چنین نیمه شعبان صورت گیرد هم‌چنین در لحظه تحویل سال در مسجد جمکران و حرم مطهر با ازدحام جمعیت روبرو هستیم که باید مدیریت شود.

قدیر تصریح کرد: با هماهنگی و همکاری شهرداری و نیروی انتظامی باید در بحث ترددهای شبانه دوربین‌ها در سطح شهر نسبت به کنترل و نظارت‌ها فعال‌تر شوند کنترل و مدیریت کرونا تنها بر عهده دانشگاه علوم پزشکی استان نیست باید دیگر دستگاه‌های اجرایی هم در این زمینه همکاری و مشارکت داشته باشند.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها