ورزشکار قمی رکورد طناب زنی کشور را ارتقا داد

رئیس هیئت ورزش همگانی استان قم از ارتقای رکورد طناب زنی کشور توسط یک ورزشکار قمی خبر داد.

ورزشکار قمی رکورد طناب زنی کشور را ارتقا داد

اسماعیل زند اظهار داشت: تیم طناب زنی هیئت ورزش همگانی استان قم که به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شده بود موفق شد ۴ مدال از این مسابقات کسب کند که رخداد مهم‌تر، شکسته شدن رکورد طناب زنی کشور توسط یک ورزشکار قمی بود.

وی افزود: در این مسابقات که به میزبانی آمل برگزار شد تیم اعزامی استان قم با کسب ۲ مدال طلا و ۲ مدال نقره توسط محمد احمدی و حمید سبزی به کار خود پایان داد و رکورد طناب زنی ایران نیز توسط محمد احمدی ارتقا پیدا کرد.

رئیس هیئت ورزش همگانی استان قم گفت: برگزاری کلاس مربیگری توجیهی رشته فریزبی در بخش آقایان و بانوان، یکی از اقدامات هیئت ورزش همگانی بود که روز جمعه در ورزشگاه یادگار امام قم پایان یافت و مربیان قمی در این دوره، آموزش دیدند.

زند بیان داشت: تیم روپایی و مهارت‌های فردی کار با توپ استان قم نیز به نمایندگی از هیئت ورزش همگانی قم در مسابقات قهرمانی کشور در شهریار شرکت کرد همچنین به عنوان گامی در جهت رشد و توسعه ورزش همگانی در بخش‌های تابعه استان قم همایش پیاده رو خانوادگی در بخش سلفچگان روز جمعه ۱۶ شهریور ماه برگزار شد.

وی عنوان کرد: همچنین همایش پیاده روی خانوادگی ویژه کارکنان بانک ملی استان قم با مشارکت هیت ورزش‌های همگانی قم، روز جمعه به انجام رسید و خانواده‌های پرسنل این بانک در این همایش عمومی شرکت کردند.

منبع: مهر

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها