حضور فوتسالیست‌های قمی در لیگ فوتسال جمهوری آذربایجان

فوتسالیست‌های قمی با حضور در تیم لیمان لنکران، از این هفته در لیگ برتر فوتسال جمهوری آذربایجان به میدان می‌روند.

حضور فوتسالیست‌های قمی در لیگ فوتسال جمهوری آذربایجان

برای نخستین بار تعدادی از فوتسالیست‌های قمی با حضور در تیمی از کشور جمهوری آذربایجان، در لیگ برتر فوتسال این کشور به میدان می‌روند و این رخداد غنای فوتسال استان قم را به نمایش می‌گذارد.

باشگاه لیمان لنکران یکی از ۷ تیم حاضر در لیگ برتر فوتسال جمهوری آذربایجان است و تیم‌های حاضر در این مسابقات در ۴ دور با هم مسابقه می‌دهند به طوری که هر تیم ۴ بار با تیم دیگر بازی می‌کند و در پایان هفته بیست و چهارم قهرمان لیگ مشخص می‌شود.

لیمان لنکران، سجاد کرمان فوتبالیست قمی و بازیکن سابق تیم فوتبال صبای قم را به عنوان یک مربی جوان ایرانی در رأس کادر فنی خود می‌بیند و این مربی نیز تصمیم گرفته از ظرفیت فنی بازیکنان قمی برای تقویت تیمش در همسایه شمال شرقی استفاده کند.

وحید صیدی، سید محمد موسوی، احمد قرنی و علیرضا صفری و به همراه یک بازیکن دیگر که وی نیز محمد موسوی نام دارد، ۵ بازیکن فوتبالیست و فوتسالیست قمی هستند که از سوی سجاد کرمان برای حضور در این تیم انتخاب شده‌اند و به سایر بازیکنان این تیم آذربایجانی پیوسته‌اند.

فوتسال قم پیش از این بازیکنانی را به طور مقطعی و موقت در کشورهای دیگر داشته است به طوری که چند بازیکن قمی در مقاطع مختلف لیگ فوتسال عراق بازی کرده‌اند و همچنین تعدادی از بازیکنان نیز در مسابقات کوتاه مدت همانند جام رمضان در کشورهای عربی بازی کرده‌اند.

منبع: مهر

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها