تعداد مبتلایان به «کرونا» در لرستان به ۳۳۴۱ نفر رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به اینکه ۶۲ نمونه مثبت ابتلای به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در لرستان گزارش شده است، گفت: تعداد مبتلایان به کووید۱۹ در استان به ۳۳۴۱ نفر رسید.

تعداد مبتلایان به «کرونا» در لرستان به ۳۳۴۱ نفر رسید

محمدرضا نیکبخت امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: از ۴۶۰ نمونه ارسالی به آزمایشگاه‌های مرجع استان، در طی بیست و چهار ساعت گذشته تعداد ۶۲ نفر به آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در لرستان اضافه شد.

وی با بیان اینکه متأسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته در لرستان دو نفر جان باخته به علت ابتلای به کووید ۱۹ داشته‌ایم، تصریح کرد: متأسفانه تا کنون تعداد ۱۴۹ نفر از هم استانی‌ها به علت ابتلای به کووید ۱۹ جان باخته‌اند.

بهبودی ۳۱۴۲ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در لرستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان یادآور شد: تا کنون ۱۸۵۱۴ نمونه‌ی از بیماران مشکوک به کووید ۱۹ در استان لرستان به آزمایشگاه مرجع ارسال شده است که تعداد ۱۵۶۰۶ نمونه پاسخ داده شده که از این عدد ۳۳۴۱ مورد مثبت و تعداد ۱۲۲۶۵ نمونه منفی اعلام شده است.

نیکبخت با تاکید بر اینکه تعداد ۵۰ نفر مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان تحت مراقبت‌های پزشکی و درمانی هستند، افزود: از ابتدا تا کنون تعداد ۳۱۴۲ نفر که در لرستان مبتلا به کووید ۱۹ بوده‌اند پس از درمان به بهبودی کامل دست یافته‌اند.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها