بیش از ۴۰۰۰ واحد مسکونی در بروجرد باید مقاوم سازی شوند

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان گفت: ۴۲۱۴ واحد مسکونی در بروجرد احتیاج به مقاوم سازی دارد اما درمجموع باید هفت هزار واحد مسکونی احداث و مقاوم سازی شود که این امر نیازمند یک عزم جدی است.

بیش از ۴۰۰۰ واحد مسکونی در بروجرد باید مقاوم سازی شوند

مسعود رضایی، صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات روستائیان بخش مرکزی بروجرد که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: درشهرستان بروجرد حدود 26 هزار و 311 خانوار روستایی زندگی می‌کنند که از این تعداد 23 هزار و 810 نفر در واحدهای مسکونی سکونت دارند که تعداد 19 هزار و 695 واحد مسکونی این شهرستان از محل اعتبارات بازسازی و بهره مند شده است.

وی، افزود: چهار هزار و 214 واحد مسکونی در بروجرد احتیاج به مقاوم سازی دارد که درمجموع باید هفت هزار واحد مسکونی احداث و مقاوم سازی شود که این امر نیازمند یک عزم جدی است.

رضایی،عنوان کرد: در حال حاضر این آمادگی را داریم که بروجرد را به عنوان شهرستان الگو که 100 درصد مقاوم سازی شده معرفی کنیم، در این بین همه مردم نیز باید پای کار بیاید چرا که در نهایت این کار در طول 2 تا 3 سال انجام خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان، خاطر نشان کرد: تمام سعی ما براین است که مهاجرت معکوس صورت پذیرد و روستائیان عزیز به محل زندگی و زادگاه اصلی خود برگردند.این امر یک عزم جدی از طرف روستائیان و مسئولان را می‌طلبد که خوشبختانه در این راستا پنج روستای بروجرد کد آبادی خود را دریافت کرده‌اند و تنها دستگاه‌های اجرایی باید پای کار بیاید.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها